Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Reklama Google AdWords w praktyce
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zwiększ efektywność swojej reklamy, tworząc przemyślaną kampanię w Google AdWords, która przyniesie realne korzyści. To mniej skomplikowane, niż się może wydawać!
Praktyczny poradnik krok po kroku wyjaśnia, jak korzystać z najbardziej popularnego systemu reklamowego online. Nauczysz się, jak wybierać odpowiednie słowa kluczowe oraz tworzyć atrakcyjne teksty reklamowe, by zwiększyć liczbę kliknięć i konwersji. Dzięki optymalizacji reklam przyciągniesz uwagę potencjalnych klientów, a Twoje ogłoszenia zdobędą wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Odkryjesz również, jak zintegrować AdWords z Google Analytics, aby dokładniej mierzyć efektywność kampanii i kontrolować wydatki. Ponad 40 ilustracji ekranowych pomoże ci nawigować po platformie Google AdWords.
Dzięki tej książce:
- Stworzysz swoją pierwszą kampanię reklamową.
- Wybierzesz odpowiednie słowa kluczowe i dowiesz się, jaki rodzaj dopasowania zastosować.
- Zrozumiesz korzyści związane z użyciem narzędzia Keyword Insertion Tool.
- Poznasz kluczowe pojęcia takie jak konwersja, ROI, CPA, CPM.
- Efektywniej zarządzisz budżetem reklamy.
- Odkryjesz nieznane dotąd funkcje Google AdWords.
**O autorze**
Dawid Wydra to specjalista w dziedzinie Google AdWords z ponad ośmioletnim doświadczeniem. Kieruje agencją marketingu online VOLE, która koncentruje się na efektywnych działaniach reklamowych i testach marketingowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zwiększ efektywność swojej reklamy, tworząc przemyślaną kampanię w Google AdWords, która przyniesie realne korzyści. To mniej skomplikowane, niż się może wydawać!
Praktyczny poradnik krok po kroku wyjaśnia, jak korzystać z najbardziej popularnego systemu reklamowego online. Nauczysz się, jak wybierać odpowiednie słowa kluczowe oraz tworzyć atrakcyjne teksty reklamowe, by zwiększyć liczbę kliknięć i konwersji. Dzięki optymalizacji reklam przyciągniesz uwagę potencjalnych klientów, a Twoje ogłoszenia zdobędą wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Odkryjesz również, jak zintegrować AdWords z Google Analytics, aby dokładniej mierzyć efektywność kampanii i kontrolować wydatki. Ponad 40 ilustracji ekranowych pomoże ci nawigować po platformie Google AdWords.
Dzięki tej książce:
- Stworzysz swoją pierwszą kampanię reklamową.
- Wybierzesz odpowiednie słowa kluczowe i dowiesz się, jaki rodzaj dopasowania zastosować.
- Zrozumiesz korzyści związane z użyciem narzędzia Keyword Insertion Tool.
- Poznasz kluczowe pojęcia takie jak konwersja, ROI, CPA, CPM.
- Efektywniej zarządzisz budżetem reklamy.
- Odkryjesz nieznane dotąd funkcje Google AdWords.
**O autorze**
Dawid Wydra to specjalista w dziedzinie Google AdWords z ponad ośmioletnim doświadczeniem. Kieruje agencją marketingu online VOLE, która koncentruje się na efektywnych działaniach reklamowych i testach marketingowych.
