Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Reklama apteki. Czy naprawdę wszystko jest zabronione?
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W książce szczegółowo zanalizowano przepisy prawne dotyczące reklamowania aptek oraz wskazano, jakie formy działań marketingowych są dopuszczalne, aby właściciele aptek nie ryzykowali nałożenia kar finansowych. Czytelnik znajdzie tu przystępne wyjaśnienie skutków zakazu reklamy wraz z sugestiami dotyczącymi postępowania, które mogą być przydatne dla prowadzących apteki. Autorzy skupili się na praktycznych aspektach, kładąc nacisk na wyraźne zdefiniowanie granicy między informowaniem a reklamowaniem, co od dawna budzi wątpliwości. Każde z tych działań zostało odpowiednio sklasyfikowane, dzięki czemu książka dostarcza cennych wskazówek dotyczących zgodnego z prawem funkcjonowania aptek.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W książce szczegółowo zanalizowano przepisy prawne dotyczące reklamowania aptek oraz wskazano, jakie formy działań marketingowych są dopuszczalne, aby właściciele aptek nie ryzykowali nałożenia kar finansowych. Czytelnik znajdzie tu przystępne wyjaśnienie skutków zakazu reklamy wraz z sugestiami dotyczącymi postępowania, które mogą być przydatne dla prowadzących apteki. Autorzy skupili się na praktycznych aspektach, kładąc nacisk na wyraźne zdefiniowanie granicy między informowaniem a reklamowaniem, co od dawna budzi wątpliwości. Każde z tych działań zostało odpowiednio sklasyfikowane, dzięki czemu książka dostarcza cennych wskazówek dotyczących zgodnego z prawem funkcjonowania aptek.
