Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
(Re)definicja pojęcia tabu medialnego..
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autor książki wnikliwie analizuje powszechny mit o całkowitej swobodzie mediów, wskazując, że rzeczywistość jest znacznie bardziej złożona. Choć może się wydawać, że media operują w przestrzeni bez ograniczeń, faktem jest, że stopień tabuizacji zależy od rodzaju medium, jego formy i kanału dystrybucji. W różnych środkach przekazu, zarówno w prasie, radiu, jak i telewizji, można zaobserwować ograniczenia wynikające z czynników kulturowych, politycznych, ekonomicznych czy prawnych. Szczególnie dotyczy to mediów informacyjno-publicystycznych, które stały się przedmiotem pionierskich badań autora. Nowatorskość jego podejścia polega na tym, że bada tabu w mediach, które dotychczas były ignorowane czy też ukrywane pod płaszczem domniemanej wolności wypowiedzi. Często sądzono, że o ile treści nie naruszają przepisów prawa karnego lub cywilnego, można mówić o pełnej swobodzie publikacji. Tymczasem autor zwraca uwagę na liczne tematy polityczne, gospodarcze i kulturowe, które są pomijane z przyczyn nie tylko prawnych, ale i obyczajowych, co prowadzi do powstania tematów tabu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autor książki wnikliwie analizuje powszechny mit o całkowitej swobodzie mediów, wskazując, że rzeczywistość jest znacznie bardziej złożona. Choć może się wydawać, że media operują w przestrzeni bez ograniczeń, faktem jest, że stopień tabuizacji zależy od rodzaju medium, jego formy i kanału dystrybucji. W różnych środkach przekazu, zarówno w prasie, radiu, jak i telewizji, można zaobserwować ograniczenia wynikające z czynników kulturowych, politycznych, ekonomicznych czy prawnych. Szczególnie dotyczy to mediów informacyjno-publicystycznych, które stały się przedmiotem pionierskich badań autora. Nowatorskość jego podejścia polega na tym, że bada tabu w mediach, które dotychczas były ignorowane czy też ukrywane pod płaszczem domniemanej wolności wypowiedzi. Często sądzono, że o ile treści nie naruszają przepisów prawa karnego lub cywilnego, można mówić o pełnej swobodzie publikacji. Tymczasem autor zwraca uwagę na liczne tematy polityczne, gospodarcze i kulturowe, które są pomijane z przyczyn nie tylko prawnych, ale i obyczajowych, co prowadzi do powstania tematów tabu.
