Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Realizacja usług w recepcji. Zbiór zadań. Technik hotelarstwa. Kwalifikacja HGT. 06
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zbiór zadań przeznaczony dla uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa z zakresu kwalifikacji HGT.06 (Realizacja usług w recepcji).
Publikacja uzupełnia podręczniki z zakresu realizacji usług w recepcji. Zawiera zadania pozwalające kandydatowi do zawodu technik hotelarstwa lepiej zrozumieć zasady komunikowania się z gośćmi hotelowymi oraz etapy i techniki negocjacji stosowane do uzyskania porozumienia.
Dzięki tej publikacji można zdobyć umiejętności w zakresie przygotowania rezerwacji, prowadzenia dokumentacji hotelowej, świadczenia gościom usług przez pracowników recepcji, a także zyskać znajomość procedur przyjęcia i wykwaterowania gości oraz zasad prowadzenia rachunku hotelowego gości.
Podręcznik zawiera zestaw ćwiczeń i zadań pomocnych podczas realizacji zajęć, opracowany pod kątem efektów kształcenia i kryteriów weryfikacji opisanych w nowej podstawie programowej dla zawodu technik hotelarstwa. Nowatorska i atrakcyjna publikacja, która pomoże w prowadzeniu zajęć edukacyjnych metodami motywującymi do aktywności. Ponadto zainspiruje do poszukiwań i twórczych rozwiązań oraz do samodzielności.
Odpowiedzi do zadań dostępne są w Klubie Nauczyciela.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zbiór zadań przeznaczony dla uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa z zakresu kwalifikacji HGT.06 (Realizacja usług w recepcji).
Publikacja uzupełnia podręczniki z zakresu realizacji usług w recepcji. Zawiera zadania pozwalające kandydatowi do zawodu technik hotelarstwa lepiej zrozumieć zasady komunikowania się z gośćmi hotelowymi oraz etapy i techniki negocjacji stosowane do uzyskania porozumienia.
Dzięki tej publikacji można zdobyć umiejętności w zakresie przygotowania rezerwacji, prowadzenia dokumentacji hotelowej, świadczenia gościom usług przez pracowników recepcji, a także zyskać znajomość procedur przyjęcia i wykwaterowania gości oraz zasad prowadzenia rachunku hotelowego gości.
Podręcznik zawiera zestaw ćwiczeń i zadań pomocnych podczas realizacji zajęć, opracowany pod kątem efektów kształcenia i kryteriów weryfikacji opisanych w nowej podstawie programowej dla zawodu technik hotelarstwa. Nowatorska i atrakcyjna publikacja, która pomoże w prowadzeniu zajęć edukacyjnych metodami motywującymi do aktywności. Ponadto zainspiruje do poszukiwań i twórczych rozwiązań oraz do samodzielności.
Odpowiedzi do zadań dostępne są w Klubie Nauczyciela.
Szczegóły
Opinie
Inne książki tego autora
Książki z tej samej kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 70.16 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 400
Rok wydania: 2022
Rozmiar: 170 x 240 mm
ID: 9788302203763
Wydawnictwo: WSiP
Inne książki: Praca zbiorowa
7.11 zł
jak nowa
-
7.11 zł
jak nowa
-
6.79 zł
dobry
Taniej o 12.88 zł 19.99 zł
30.15 zł
dobry
-
30.15 zł
dobry
Taniej o 16.70 zł 46.85 zł
70.16 zł
nowa
-
70.16 zł
nowa
33.57 zł
nowa
-
33.57 zł
nowa
Taniej o 16.42 zł 49.99 zł
23.81 zł
jak nowa
-
23.81 zł
jak nowa
-
21.32 zł
dobry
Taniej o 71.09 zł 94.90 zł
110.33 zł
nowa
-
110.33 zł
nowa
67.08 zł
nowa
-
67.08 zł
nowa
Taniej o 12.91 zł 79.99 zł
Inne książki z tej samej kategorii
38.29 zł
widoczne ślady używania
-
41.05 zł
jak nowa
-
48.06 zł
dobry
-
38.29 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 10.71 zł 49.00 zł
110.33 zł
nowa
-
39.54 zł
jak nowa
-
110.33 zł
nowa
1.90 zł
jak nowa
-
1.90 zł
jak nowa
Taniej o 1.22 zł 3.12 zł
Beata Kapela-Bagińska, Adam Regiewicz, Ewa Prylińska, Cecylia Ratajczak, Tomasz Zieliński, Dorota Dąbrowska, Ewa Pryl
56.84 zł
nowa
-
56.84 zł
nowa
13.43 zł
nowa
-
13.43 zł
nowa
Taniej o 6.56 zł 19.99 zł
12.44 zł
jak nowa
-
12.44 zł
jak nowa
Taniej o 10.46 zł 22.90 zł
3.32 zł
jak nowa
-
3.32 zł
jak nowa
Taniej o 7.38 zł 10.70 zł
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
850 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE
69.00 zł
Odbiór osobisty (Dębica)
3.00 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata
Zwykły przelew