Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Realizacja usług w recepcji. Zbiór zadań. Technik hotelarstwa. Kwalifikacja HGT. 06
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ten zestaw zadań został stworzony z myślą o uczniach uczących się zawodu technika hotelarstwa i obejmuje zagadnienia związane z kwalifikacją HGT.06, dotyczącą realizacji usług w recepcji. Publikacja ta stanowi doskonałe uzupełnienie podręczników skupiających się na aspektach obsługi recepcji w hotelu. Zawiera zadania pomagające przyszłym technikom hotelarstwa lepiej zrozumieć zasady komunikacji z gośćmi oraz metody negocjacji niezbędne do osiągnięcia porozumienia.
Publikacja umożliwia zdobycie praktycznych umiejętności, takich jak przygotowywanie rezerwacji, zarządzanie dokumentacją hotelową, a także świadczenie usług przez personel recepcji. Dodatkowo, czytelnicy zdobędą wiedzę o procedurach związanych z przyjmowaniem i wykwaterowaniem gości oraz zasadami zarządzania rachunkami hotelowymi.
W podręczniku znajdują się zestawy ćwiczeń i zadań, które są pomocne w prowadzeniu zajęć zgodnie z nowymi wymaganiami programowymi dla zawodu technika hotelarstwa. To nowoczesne i interesujące opracowanie zachęca do aktywnego uczestnictwa w zajęciach, a także pobudza do kreatywnych poszukiwań i samodzielnego myślenia. Odpowiedzi do zadań dostępne są w Klubie Nauczyciela.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ten zestaw zadań został stworzony z myślą o uczniach uczących się zawodu technika hotelarstwa i obejmuje zagadnienia związane z kwalifikacją HGT.06, dotyczącą realizacji usług w recepcji. Publikacja ta stanowi doskonałe uzupełnienie podręczników skupiających się na aspektach obsługi recepcji w hotelu. Zawiera zadania pomagające przyszłym technikom hotelarstwa lepiej zrozumieć zasady komunikacji z gośćmi oraz metody negocjacji niezbędne do osiągnięcia porozumienia.
Publikacja umożliwia zdobycie praktycznych umiejętności, takich jak przygotowywanie rezerwacji, zarządzanie dokumentacją hotelową, a także świadczenie usług przez personel recepcji. Dodatkowo, czytelnicy zdobędą wiedzę o procedurach związanych z przyjmowaniem i wykwaterowaniem gości oraz zasadami zarządzania rachunkami hotelowymi.
W podręczniku znajdują się zestawy ćwiczeń i zadań, które są pomocne w prowadzeniu zajęć zgodnie z nowymi wymaganiami programowymi dla zawodu technika hotelarstwa. To nowoczesne i interesujące opracowanie zachęca do aktywnego uczestnictwa w zajęciach, a także pobudza do kreatywnych poszukiwań i samodzielnego myślenia. Odpowiedzi do zadań dostępne są w Klubie Nauczyciela.
