Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Q edukacji cyfrowej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka bada złożoną kwestię zastosowania technologii cyfrowych w edukacji na wszystkich szczeblach. Opierając się na wynikach znaczącego badania "Polska Szkoła w Dobie Cyfryzacji", autorzy przedstawiają wnioski i zalecenia dotyczące metod, form i narzędzi pracy w kontekście dydaktyki cyfrowej. Publikacja kieruje swoją uwagę na całe środowisko szkolne, uwzględniając potrzeby uczniów, nauczycieli, rodziców oraz kadry zarządzającej. Ich współdziałanie odgrywa kluczową rolę w procesie adaptacji oraz rozwoju nowoczesnych technologii w edukacji, odzwierciedlając tym samym poziom ich wdrożenia i skutecznego wykorzystania w placówkach oświatowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka bada złożoną kwestię zastosowania technologii cyfrowych w edukacji na wszystkich szczeblach. Opierając się na wynikach znaczącego badania "Polska Szkoła w Dobie Cyfryzacji", autorzy przedstawiają wnioski i zalecenia dotyczące metod, form i narzędzi pracy w kontekście dydaktyki cyfrowej. Publikacja kieruje swoją uwagę na całe środowisko szkolne, uwzględniając potrzeby uczniów, nauczycieli, rodziców oraz kadry zarządzającej. Ich współdziałanie odgrywa kluczową rolę w procesie adaptacji oraz rozwoju nowoczesnych technologii w edukacji, odzwierciedlając tym samym poziom ich wdrożenia i skutecznego wykorzystania w placówkach oświatowych.
