Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Psychologia rozwojowa. Podstawowe pojęcia
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
„Pojęcia” pełnią rolę niezmiernie ważnych narzędzi umysłowych, które ułatwiają analizę konkretnych zagadnień, pozwalając na nadawanie sensu różnorodnym faktom oraz ich klasyfikację, interpretację i pełniejsze zrozumienie. Książka omawia kluczowe pojęcia związane z rozwojem, osadzając je w kontekście teorii, historii i badań empirycznych. Każde pojęcie jest precyzyjnie zdefiniowane, a jego znaczenie dogłębnie przeanalizowane, z uwzględnieniem jego genezy i obecnego statusu w nauce o rozwoju. Ponadto, publikacja zawiera wskazówki dotyczące dalszego zgłębiania każdego z przedstawionych pojęć oraz odniesienia do powiązanych koncepcji.
Materiał został zorganizowany tematycznie w rozdziały, które odzwierciedlają typowe tematy wykładów w tej dziedzinie, dzięki czemu książka stanowi doskonałe uzupełnienie wiedzy zdobywanej na kursach psychologii rozwojowej. Jest ona skierowana przede wszystkim do studentów, którzy chcą zaznajomić się z terminologią używaną przez psychologów rozwojowych do opisu ich prac. Jednakże, bardziej doświadczeni czytelnicy również zyskają możliwość skonfrontowania swoich przekonań dotyczących znaczenia i zastosowania poszczególnych pojęć.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
„Pojęcia” pełnią rolę niezmiernie ważnych narzędzi umysłowych, które ułatwiają analizę konkretnych zagadnień, pozwalając na nadawanie sensu różnorodnym faktom oraz ich klasyfikację, interpretację i pełniejsze zrozumienie. Książka omawia kluczowe pojęcia związane z rozwojem, osadzając je w kontekście teorii, historii i badań empirycznych. Każde pojęcie jest precyzyjnie zdefiniowane, a jego znaczenie dogłębnie przeanalizowane, z uwzględnieniem jego genezy i obecnego statusu w nauce o rozwoju. Ponadto, publikacja zawiera wskazówki dotyczące dalszego zgłębiania każdego z przedstawionych pojęć oraz odniesienia do powiązanych koncepcji.
Materiał został zorganizowany tematycznie w rozdziały, które odzwierciedlają typowe tematy wykładów w tej dziedzinie, dzięki czemu książka stanowi doskonałe uzupełnienie wiedzy zdobywanej na kursach psychologii rozwojowej. Jest ona skierowana przede wszystkim do studentów, którzy chcą zaznajomić się z terminologią używaną przez psychologów rozwojowych do opisu ich prac. Jednakże, bardziej doświadczeni czytelnicy również zyskają możliwość skonfrontowania swoich przekonań dotyczących znaczenia i zastosowania poszczególnych pojęć.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
