Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Psychologia potoczna w myśleniu prawniczym
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Na okładce książki umieszczono miedzioryt autorstwa Jacka Gaja, przedstawiający postać Zuzanny. Ten obrazek najlepiej oddaje przesłanie całej publikacji. Warto przypomnieć, że przypowieść biblijna ze Starego Testamentu, zaczerpnięta z Księgi Daniela, od XVI wieku cieszy się niesłabnącą popularnością w europejskiej sztuce. Temat ten podejmowali tacy artyści jak Tintoretto, Rubens czy Rembrandt, malując Zuzannę w różnych odsłonach, między innymi z sędziami lub w kąpieli.
Na okładce zobaczymy Zuzannę, która symbolizuje podmiot poznający. Nie jest ona szczególnie urodziwa, a także nie wydaje się zbytnio zainteresowana zalotami otaczających ją postaci. Zalotnik z lewej strony to według naszej interpretacji ktoś nachalny i pełen energii, co przywołuje na myśl poznanie potoczne — bezpośrednie i pospieszne. Postać po prawej stronie jest bardziej zdystansowana i wydaje się znudzona sytuacją. Dla nas uosabia ona ideę poznania naukowego, które zwykle jest długotrwałym i niespiesznym procesem. Zuzanna stoi przed wyborem, który może być trudny do podjęcia. Dlatego postanowiliśmy posiłkować się mądrością Daniela.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Na okładce książki umieszczono miedzioryt autorstwa Jacka Gaja, przedstawiający postać Zuzanny. Ten obrazek najlepiej oddaje przesłanie całej publikacji. Warto przypomnieć, że przypowieść biblijna ze Starego Testamentu, zaczerpnięta z Księgi Daniela, od XVI wieku cieszy się niesłabnącą popularnością w europejskiej sztuce. Temat ten podejmowali tacy artyści jak Tintoretto, Rubens czy Rembrandt, malując Zuzannę w różnych odsłonach, między innymi z sędziami lub w kąpieli.
Na okładce zobaczymy Zuzannę, która symbolizuje podmiot poznający. Nie jest ona szczególnie urodziwa, a także nie wydaje się zbytnio zainteresowana zalotami otaczających ją postaci. Zalotnik z lewej strony to według naszej interpretacji ktoś nachalny i pełen energii, co przywołuje na myśl poznanie potoczne — bezpośrednie i pospieszne. Postać po prawej stronie jest bardziej zdystansowana i wydaje się znudzona sytuacją. Dla nas uosabia ona ideę poznania naukowego, które zwykle jest długotrwałym i niespiesznym procesem. Zuzanna stoi przed wyborem, który może być trudny do podjęcia. Dlatego postanowiliśmy posiłkować się mądrością Daniela.
