Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Przyjdzie śmierć i będzie miała twoje oczy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W poezji Cesare Pavese odnajdujemy dążenie do formy, która wykracza poza tradycyjne ramy, potrzebę pieśni niosącej emocje daleko poza jej melodię. Tak wyjątkowe podejście tłumaczy, dlaczego jego twórczość jest darzona tak wielkim szacunkiem i stanowi ważny kanał komunikacji, pragnienie nawiązania relacji z innymi. Pavese zaprasza czytelnika do świata emocji, a jego słowa oddziałują bezpośrednio i głęboko. Czyż nie z takich emocjonalnych impulsów rodzi się literatura? Ponowne odczytanie tych wierszy to podróż w głąb siły słowa, które choć może wykroczyć poza poezję, jest nierozerwalnie z nią związane.
Jak zauważa Valerio Magrelli, poezja stanowi nie tylko formę wyrażania myśli, lecz jest także odbiciem kultury, która ją kształtuje, splecioną z kodem języka. Świat twórczy poety jest więc unikalnym przejawem określonego uniwersum kulturowego. Z takim założeniem ruszamy z pierwszym tomem poezji Cesare Pavese, otwierając serię "Zeszyty z ulicy Grodzkiej", publikowaną przez Włoski Instytut Kultury w Krakowie. Inicjatywa ta pragnie przybliżyć polskim odbiorcom włoską poezję XX wieku w dwujęzycznym wydaniu. Dzięki "Zeszytom" czytelnicy i wydawcy mogą doświadczyć bezpośredniego kontaktu z poezją, porównać i skonfrontować dwa języki, utożsamiając spotkanie dwóch różnorodnych, ale bliskich sobie światów kulturowych, które za pośrednictwem poezji zyskują szansę na zacieśnienie relacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W poezji Cesare Pavese odnajdujemy dążenie do formy, która wykracza poza tradycyjne ramy, potrzebę pieśni niosącej emocje daleko poza jej melodię. Tak wyjątkowe podejście tłumaczy, dlaczego jego twórczość jest darzona tak wielkim szacunkiem i stanowi ważny kanał komunikacji, pragnienie nawiązania relacji z innymi. Pavese zaprasza czytelnika do świata emocji, a jego słowa oddziałują bezpośrednio i głęboko. Czyż nie z takich emocjonalnych impulsów rodzi się literatura? Ponowne odczytanie tych wierszy to podróż w głąb siły słowa, które choć może wykroczyć poza poezję, jest nierozerwalnie z nią związane.
Jak zauważa Valerio Magrelli, poezja stanowi nie tylko formę wyrażania myśli, lecz jest także odbiciem kultury, która ją kształtuje, splecioną z kodem języka. Świat twórczy poety jest więc unikalnym przejawem określonego uniwersum kulturowego. Z takim założeniem ruszamy z pierwszym tomem poezji Cesare Pavese, otwierając serię "Zeszyty z ulicy Grodzkiej", publikowaną przez Włoski Instytut Kultury w Krakowie. Inicjatywa ta pragnie przybliżyć polskim odbiorcom włoską poezję XX wieku w dwujęzycznym wydaniu. Dzięki "Zeszytom" czytelnicy i wydawcy mogą doświadczyć bezpośredniego kontaktu z poezją, porównać i skonfrontować dwa języki, utożsamiając spotkanie dwóch różnorodnych, ale bliskich sobie światów kulturowych, które za pośrednictwem poezji zyskują szansę na zacieśnienie relacji.
