Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Przestrzenie muzyczne w polskim teatrze...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Przestrzenie muzyczne w polskim teatrze współczesnym" bada, jak muzyka jest wykorzystywana w polskim teatrze dramatycznym w ciągu ostatnich 25 lat. Autorka analizuje twórczość znanych reżyserów i współpracujących z nimi kompozytorów, koncentrując się na teoretycznych aspektach związanych z rolą muzyki w spektaklach. Porusza zagadnienia takie jak percepcja muzyki scenicznej, klasyfikacja zjawisk akustycznych oraz wpływ nowych mediów na formowanie dźwięku. Centralnym elementem tej analizy jest idea przestrzeni muzycznej, rozumiana jako specyficzny sposób funkcjonowania dźwięków w teatrze. W swojej pracy, autorka przygląda się inscenizacjom takich twórców jak Jerzy Jarocki, Jerzy Grzegorzewski, Krystian Lupa, Andrzej Dziuk, Krzysztof Warlikowski i Jan Klata. Celem jej badań jest nie tylko podkreślenie znaczenia muzyki w spektaklach, ale także zaprezentowanie metod i narzędzi przydatnych do jej analizy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Przestrzenie muzyczne w polskim teatrze współczesnym" bada, jak muzyka jest wykorzystywana w polskim teatrze dramatycznym w ciągu ostatnich 25 lat. Autorka analizuje twórczość znanych reżyserów i współpracujących z nimi kompozytorów, koncentrując się na teoretycznych aspektach związanych z rolą muzyki w spektaklach. Porusza zagadnienia takie jak percepcja muzyki scenicznej, klasyfikacja zjawisk akustycznych oraz wpływ nowych mediów na formowanie dźwięku. Centralnym elementem tej analizy jest idea przestrzeni muzycznej, rozumiana jako specyficzny sposób funkcjonowania dźwięków w teatrze. W swojej pracy, autorka przygląda się inscenizacjom takich twórców jak Jerzy Jarocki, Jerzy Grzegorzewski, Krystian Lupa, Andrzej Dziuk, Krzysztof Warlikowski i Jan Klata. Celem jej badań jest nie tylko podkreślenie znaczenia muzyki w spektaklach, ale także zaprezentowanie metod i narzędzi przydatnych do jej analizy.
