Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Przeostrzenia. Kino wobec transformacji..
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka analizuje dwa kluczowe momenty transformacji ustrojowej, oferując spojrzenie na polską historię XX wieku nie tylko przez pryzmat dynamicznych zmian, ale również przez pryzmat długotrwałych społecznych, politycznych i kulturowych narracji. Te narracje znalazły swoje odbicie w polskich produkcjach filmowych, w strukturze przemysłu filmowego oraz w oczekiwaniach widzów wobec polskiego kina. Autorzy zastanawiają się, jakie narracje musieli konfrontować polscy twórcy filmowi i które z tych elementów przedostały się do rodzimych filmów, które dzisiaj świadczą o politycznych i społecznych zawirowaniach oraz ciągłościach składających się na złożoną historię III Rzeczpospolitej. Analizy tekstów dotyczące kina niemieckiego, rosyjskiego i czechosłowackiego pomagają uchwycić oba przełomy w polskim kinie z transnarodowej perspektywy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka analizuje dwa kluczowe momenty transformacji ustrojowej, oferując spojrzenie na polską historię XX wieku nie tylko przez pryzmat dynamicznych zmian, ale również przez pryzmat długotrwałych społecznych, politycznych i kulturowych narracji. Te narracje znalazły swoje odbicie w polskich produkcjach filmowych, w strukturze przemysłu filmowego oraz w oczekiwaniach widzów wobec polskiego kina. Autorzy zastanawiają się, jakie narracje musieli konfrontować polscy twórcy filmowi i które z tych elementów przedostały się do rodzimych filmów, które dzisiaj świadczą o politycznych i społecznych zawirowaniach oraz ciągłościach składających się na złożoną historię III Rzeczpospolitej. Analizy tekstów dotyczące kina niemieckiego, rosyjskiego i czechosłowackiego pomagają uchwycić oba przełomy w polskim kinie z transnarodowej perspektywy.
