Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Przedwojenne koleje. Najpiękniejsze fotografie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Parowóz, będący jednym z najważniejszych odkryć XIX wieku, zrewolucjonizował podróżowanie, czyniąc je dostępnym dla wszystkich, a nie tylko dla najzamożniejszych. Dzięki niemu, w ciągu niecałych pięćdziesięciu lat, sieć kolei rozprzestrzeniła się niemal na wszystkie kontynenty, a odległości skurczyły się dramatycznie. Pod koniec XIX wieku podróż z Paryża do Petersburga, która na początku stulecia trwała 20 dni, można było odbyć w niespełna 30 godzin.
Kolej to jednak znacznie więcej niż same pociągi. To także ludzie, którzy je tworzyli i obsługiwali: inżynierowie, konstruktorzy, budowniczowie mostów oraz konduktorzy i maszyniści. Oprócz nich, to również pasażerowie, którzy tłumnie wypełniali perony i przedziały wagonów wszystkich klas.
Dzisiaj o wiele trudniej natknąć się na parowe lokomotywy buchające parą i maszynistę spoglądającego przez okno. Wiele starych dworców zostało zburzonych, a tory porosły trawą. Te obrazy przetrwały jedynie we wspomnieniach podróżnych i archiwalnych zdjęciach.
Zapraszamy więc do nostalgicznej podróży w czasie — proszę wsiadać, drzwi zamykać!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Parowóz, będący jednym z najważniejszych odkryć XIX wieku, zrewolucjonizował podróżowanie, czyniąc je dostępnym dla wszystkich, a nie tylko dla najzamożniejszych. Dzięki niemu, w ciągu niecałych pięćdziesięciu lat, sieć kolei rozprzestrzeniła się niemal na wszystkie kontynenty, a odległości skurczyły się dramatycznie. Pod koniec XIX wieku podróż z Paryża do Petersburga, która na początku stulecia trwała 20 dni, można było odbyć w niespełna 30 godzin.
Kolej to jednak znacznie więcej niż same pociągi. To także ludzie, którzy je tworzyli i obsługiwali: inżynierowie, konstruktorzy, budowniczowie mostów oraz konduktorzy i maszyniści. Oprócz nich, to również pasażerowie, którzy tłumnie wypełniali perony i przedziały wagonów wszystkich klas.
Dzisiaj o wiele trudniej natknąć się na parowe lokomotywy buchające parą i maszynistę spoglądającego przez okno. Wiele starych dworców zostało zburzonych, a tory porosły trawą. Te obrazy przetrwały jedynie we wspomnieniach podróżnych i archiwalnych zdjęciach.
Zapraszamy więc do nostalgicznej podróży w czasie — proszę wsiadać, drzwi zamykać!
