Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
PRZEDSIĘBIORSTWO A KRYZYS GLOBALNY
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Współczesna teoria ekonomii boryka się z brakiem kompleksowej koncepcji przedsiębiorstwa, która uwzględniałaby zarówno tradycyjne osiągnięcia ekonomii głównego nurtu, jak i nowe trendy technologiczne oraz odkrycia nauk o zarządzaniu, a także różne podejścia instytucjonalne. Książka szczegółowo analizuje te aspekty, czerpiąc również z doświadczeń zdobytych podczas ostatniego kryzysu finansowego i gospodarczego. Kluczowe zagadnienia są przedstawione z perspektywy teorii ekonomii, zarządzania, nauk o przedsiębiorstwie oraz praktyki gospodarczej. Takie podejście pozwala na głębokie zrozumienie zjawisk kryzysowych w globalnej gospodarce oraz ustalenie roli przedsiębiorstw w zmieniających się warunkach ekonomicznych.
Praca ta podzielona jest na trzy główne części. Pierwsza część koncentruje się na identyfikacji globalnego kryzysu i jego konsekwencjach, druga omawia wyzwania i szanse, które pojawiły się dla przedsiębiorstw w wyniku kryzysu, a trzecia część skupia się na możliwościach osiągnięcia sukcesu ekonomicznego, korzystając z perspektyw przedsiębiorców, naukowców i przedstawicieli sektora finansowego. Publikacja ta wnosi cenny wkład w dyskusję na temat przyczyn i źródeł kryzysów w nowoczesnej gospodarce, a także na temat wyzwań, przed którymi stoją przedsiębiorstwa w kontekście dalszego rozwoju i codziennego funkcjonowania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Współczesna teoria ekonomii boryka się z brakiem kompleksowej koncepcji przedsiębiorstwa, która uwzględniałaby zarówno tradycyjne osiągnięcia ekonomii głównego nurtu, jak i nowe trendy technologiczne oraz odkrycia nauk o zarządzaniu, a także różne podejścia instytucjonalne. Książka szczegółowo analizuje te aspekty, czerpiąc również z doświadczeń zdobytych podczas ostatniego kryzysu finansowego i gospodarczego. Kluczowe zagadnienia są przedstawione z perspektywy teorii ekonomii, zarządzania, nauk o przedsiębiorstwie oraz praktyki gospodarczej. Takie podejście pozwala na głębokie zrozumienie zjawisk kryzysowych w globalnej gospodarce oraz ustalenie roli przedsiębiorstw w zmieniających się warunkach ekonomicznych.
Praca ta podzielona jest na trzy główne części. Pierwsza część koncentruje się na identyfikacji globalnego kryzysu i jego konsekwencjach, druga omawia wyzwania i szanse, które pojawiły się dla przedsiębiorstw w wyniku kryzysu, a trzecia część skupia się na możliwościach osiągnięcia sukcesu ekonomicznego, korzystając z perspektyw przedsiębiorców, naukowców i przedstawicieli sektora finansowego. Publikacja ta wnosi cenny wkład w dyskusję na temat przyczyn i źródeł kryzysów w nowoczesnej gospodarce, a także na temat wyzwań, przed którymi stoją przedsiębiorstwa w kontekście dalszego rozwoju i codziennego funkcjonowania.
