Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Przedsiębiorczość - Zofia Ratajczak -
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka jest antologią tekstów skupiających się na psychologicznych aspektach przedsiębiorczości. Autorzy przybliżają wyniki badań, które badają różnorodne czynniki ludzkiej aktywności skierowanej na osiąganie ambitnych celów. Często te cele nie tylko prowadzą do korzyści finansowych, lecz także poprawiają jakość życia w szerszym sensie. W artykułach poruszane są tematy dotyczące zachowań ludzi dążących do poprawy swojej sytuacji w różnorodnych kontekstach, od dążenia do dobrobytu i osiągania sukcesu po radzenie sobie z kryzysami i spowolnieniami. Analizowane są zarówno aspekty gospodarcze, jak i szersze konteksty życiowe, dotyczące zarówno jednostek, jak i całych społeczeństw. Publikacja traktuje przedsiębiorczość jako zjawisko wielowymiarowe, a jej głównym zamierzeniem jest przedstawienie tego tematu z różnych perspektyw.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka jest antologią tekstów skupiających się na psychologicznych aspektach przedsiębiorczości. Autorzy przybliżają wyniki badań, które badają różnorodne czynniki ludzkiej aktywności skierowanej na osiąganie ambitnych celów. Często te cele nie tylko prowadzą do korzyści finansowych, lecz także poprawiają jakość życia w szerszym sensie. W artykułach poruszane są tematy dotyczące zachowań ludzi dążących do poprawy swojej sytuacji w różnorodnych kontekstach, od dążenia do dobrobytu i osiągania sukcesu po radzenie sobie z kryzysami i spowolnieniami. Analizowane są zarówno aspekty gospodarcze, jak i szersze konteksty życiowe, dotyczące zarówno jednostek, jak i całych społeczeństw. Publikacja traktuje przedsiębiorczość jako zjawisko wielowymiarowe, a jej głównym zamierzeniem jest przedstawienie tego tematu z różnych perspektyw.
