Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Przedsiębiorczość. Krótkie wprowadzenie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka przedstawia nowe podejście do przedsiębiorczości, ukazując jej złożoność i różnorodność. Autorzy wyjaśniają, jak ogromne znaczenie ma przedsiębiorczość zarówno gospodarczo, jak i społecznie. Nie ogranicza się ona tylko do zakładania firm, ale obejmuje także szereg głębokich procesów intelektualnych. Kluczową rolę odgrywają tutaj okazje przedsiębiorcze, które przedsiębiorca musi umiejętnie zidentyfikować, ocenić ich potencjał i skutecznie wdrożyć. Książka prowadzi czytelnika przez fascynujący proces, który zaczyna się od idei powstałej w wyniku interakcji z okazją przedsiębiorczą, aż po jej realizację, która prowadzi do stworzenia czegoś nowego. Co warte podkreślenia, przedsiębiorczość nie kończy się na założeniu firmy, ale może trwać dalej, choć nie zawsze przekłada się to na dynamiczny rozwój.
Seria „KRÓTKIE WPROWADZENIE” została opracowana przez ekspertów z Uniwersytetu Oksfordzkiego, którzy oferują przystępne wyjaśnienie współczesnych zjawisk, od kultury i religii, przez historię i nauki przyrodnicze, po technologię. Te popularnonaukowe pozycje stanowią nie tylko doskonałe wprowadzenie do nowych tematów, ale także poszerzają wiedzę na temat obszarów, które nas interesują. Seria oferuje najnowsze fakty, analizy ekspertów i błyskotliwe interpretacje, a za polską edycję odpowiadają naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego, w tym prof. Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka i prof. Piotr Stalmaszczyk.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka przedstawia nowe podejście do przedsiębiorczości, ukazując jej złożoność i różnorodność. Autorzy wyjaśniają, jak ogromne znaczenie ma przedsiębiorczość zarówno gospodarczo, jak i społecznie. Nie ogranicza się ona tylko do zakładania firm, ale obejmuje także szereg głębokich procesów intelektualnych. Kluczową rolę odgrywają tutaj okazje przedsiębiorcze, które przedsiębiorca musi umiejętnie zidentyfikować, ocenić ich potencjał i skutecznie wdrożyć. Książka prowadzi czytelnika przez fascynujący proces, który zaczyna się od idei powstałej w wyniku interakcji z okazją przedsiębiorczą, aż po jej realizację, która prowadzi do stworzenia czegoś nowego. Co warte podkreślenia, przedsiębiorczość nie kończy się na założeniu firmy, ale może trwać dalej, choć nie zawsze przekłada się to na dynamiczny rozwój.
Seria „KRÓTKIE WPROWADZENIE” została opracowana przez ekspertów z Uniwersytetu Oksfordzkiego, którzy oferują przystępne wyjaśnienie współczesnych zjawisk, od kultury i religii, przez historię i nauki przyrodnicze, po technologię. Te popularnonaukowe pozycje stanowią nie tylko doskonałe wprowadzenie do nowych tematów, ale także poszerzają wiedzę na temat obszarów, które nas interesują. Seria oferuje najnowsze fakty, analizy ekspertów i błyskotliwe interpretacje, a za polską edycję odpowiadają naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego, w tym prof. Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka i prof. Piotr Stalmaszczyk.
