Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Przeciw interpretacji i inne eseje
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zbiór esejów autorstwa Susan Sontag, amerykańskiej intelektualistki, po raz pierwszy dostępny w polskim wydaniu, stanowi klasykę, która od momentu publikacji w 1966 roku wywarła znaczący wpływ na współczesne postrzeganie sztuki i kultury. Sontag, pisząc w swoim unikatowym, często prowokacyjnym stylu, porusza w książce tematy dotyczące twórczości takich osobistości, jak Sartre, Ionesco oraz Lévi-Strauss. Szczegółowej analizie poddaje również dzieła filmowe reżyserów takich jak Godard i Bresson, jak również zgłębia motywy katastrofy w filmach science fiction i zagłębia się w aspekty współczesnej myśli religijnej.
W zbiorze znajdują się także najbardziej znane teksty Sontag, w tym esej tytułowy oraz "Zapiski o kampie", które doskonale ukazują jej zdolność do uchwycenia istotnych zjawisk kulturowych. Podkreśla ona, że wartość tych esejów tkwi w omawianych problemach, a nie w krytycznym podejściu do poszczególnych dzieł sztuki. Pisarstwo Sontag jest intensywne i pełne pasji, co doskonale oddaje słynne zakończenie tytułowego eseju: „nie potrzebujemy hermeneutyki, ale erotyki sztuki”.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zbiór esejów autorstwa Susan Sontag, amerykańskiej intelektualistki, po raz pierwszy dostępny w polskim wydaniu, stanowi klasykę, która od momentu publikacji w 1966 roku wywarła znaczący wpływ na współczesne postrzeganie sztuki i kultury. Sontag, pisząc w swoim unikatowym, często prowokacyjnym stylu, porusza w książce tematy dotyczące twórczości takich osobistości, jak Sartre, Ionesco oraz Lévi-Strauss. Szczegółowej analizie poddaje również dzieła filmowe reżyserów takich jak Godard i Bresson, jak również zgłębia motywy katastrofy w filmach science fiction i zagłębia się w aspekty współczesnej myśli religijnej.
W zbiorze znajdują się także najbardziej znane teksty Sontag, w tym esej tytułowy oraz "Zapiski o kampie", które doskonale ukazują jej zdolność do uchwycenia istotnych zjawisk kulturowych. Podkreśla ona, że wartość tych esejów tkwi w omawianych problemach, a nie w krytycznym podejściu do poszczególnych dzieł sztuki. Pisarstwo Sontag jest intensywne i pełne pasji, co doskonale oddaje słynne zakończenie tytułowego eseju: „nie potrzebujemy hermeneutyki, ale erotyki sztuki”.
