Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Proste historyjki o emocjach
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Historyjki o emocjach" została stworzona jako wsparcie dla dzieci, które mają trudności z rozpoznawaniem i wyrażaniem emocji innych osób oraz swoich własnych, szczególnie za pomocą mimiki twarzy. Prosty format tej publikacji, składający się z krótkich tekstów i nieskomplikowanych ilustracji, pozwala skoncentrować się na ćwiczeniach z dziećmi, które borykają się z problemami w zakresie kompetencji społecznych i komunikacyjnych.
Głównym celem książki jest nauka identyfikacji emocji w różnych sytuacjach społecznych. Praca z tymi opowieściami ma na celu uświadomienie dziecku, że w jednym miejscu, takim jak dom, szkoła czy sklep, można doświadczyć różnych emocji w zależności od kontekstu.
Każda rozkładówka zawiera cztery różne sytuacje, które mają miejsce w tym samym otoczeniu, a każda z nich wywołuje odrębne emocje. Książka omawia znane dzieciom przestrzenie interakcji społecznych, takie jak dom, szkoła, sklep, restauracja, przychodnia, ulica, kino, zoo, hotel, plac zabaw, podwórko, boisko, park oraz środki transportu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Historyjki o emocjach" została stworzona jako wsparcie dla dzieci, które mają trudności z rozpoznawaniem i wyrażaniem emocji innych osób oraz swoich własnych, szczególnie za pomocą mimiki twarzy. Prosty format tej publikacji, składający się z krótkich tekstów i nieskomplikowanych ilustracji, pozwala skoncentrować się na ćwiczeniach z dziećmi, które borykają się z problemami w zakresie kompetencji społecznych i komunikacyjnych.
Głównym celem książki jest nauka identyfikacji emocji w różnych sytuacjach społecznych. Praca z tymi opowieściami ma na celu uświadomienie dziecku, że w jednym miejscu, takim jak dom, szkoła czy sklep, można doświadczyć różnych emocji w zależności od kontekstu.
Każda rozkładówka zawiera cztery różne sytuacje, które mają miejsce w tym samym otoczeniu, a każda z nich wywołuje odrębne emocje. Książka omawia znane dzieciom przestrzenie interakcji społecznych, takie jak dom, szkoła, sklep, restauracja, przychodnia, ulica, kino, zoo, hotel, plac zabaw, podwórko, boisko, park oraz środki transportu.
