Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Proste historyjki o emocjach 2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Historyjki o emocjach" to książka stworzona z myślą o starszych uczniach, którzy napotykają na wyzwania w rozpoznawaniu i wyrażaniu emocji, zarówno swoich, jak i innych osób. Publikacja ta, dzięki wykorzystaniu krótkich tekstów i prostych ilustracji, skupia się na ułatwieniu zrozumienia i praktyki w zakresie kompetencji społecznych i komunikacyjnych.
Książka szczególny akcent kładzie na umiejętność nazywania emocji, które towarzyszą różnorodnym sytuacjom społecznym. Ważnym elementem pracy z uczniami jest uświadamianie, że w różnych miejscach, takich jak dom, szkoła czy sklep, mogą odczuwać różne stany emocjonalne w zależności od okoliczności, w których się znajdują.
Każda rozkładówka przedstawia cztery różne sytuacje w jednym miejscu, z którymi wiążą się odmienne emocje. Publikacja porusza znajome starszym uczniom przestrzenie interakcji społecznych, takie jak dom, szkoła, sklep czy restauracja. Wśród opisanych miejsc znajdują się również przychodnia, ulica, kino, zoo, hotel, wesołe miasteczko, podwórko, boisko, park oraz środki transportu, oferując bogaty kontekst do nauki i rozwijania umiejętności emocjonalnych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Historyjki o emocjach" to książka stworzona z myślą o starszych uczniach, którzy napotykają na wyzwania w rozpoznawaniu i wyrażaniu emocji, zarówno swoich, jak i innych osób. Publikacja ta, dzięki wykorzystaniu krótkich tekstów i prostych ilustracji, skupia się na ułatwieniu zrozumienia i praktyki w zakresie kompetencji społecznych i komunikacyjnych.
Książka szczególny akcent kładzie na umiejętność nazywania emocji, które towarzyszą różnorodnym sytuacjom społecznym. Ważnym elementem pracy z uczniami jest uświadamianie, że w różnych miejscach, takich jak dom, szkoła czy sklep, mogą odczuwać różne stany emocjonalne w zależności od okoliczności, w których się znajdują.
Każda rozkładówka przedstawia cztery różne sytuacje w jednym miejscu, z którymi wiążą się odmienne emocje. Publikacja porusza znajome starszym uczniom przestrzenie interakcji społecznych, takie jak dom, szkoła, sklep czy restauracja. Wśród opisanych miejsc znajdują się również przychodnia, ulica, kino, zoo, hotel, wesołe miasteczko, podwórko, boisko, park oraz środki transportu, oferując bogaty kontekst do nauki i rozwijania umiejętności emocjonalnych.
