Książka - PROPAGANDA DOBRYCH SERC CZYLI PIERWSZY TOM O REKLAMIE SPOŁECZNEJ WYD.2

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

PROPAGANDA DOBRYCH SERC CZYLI PIERWSZY TOM O REKLAMIE SPOŁECZNEJ WYD.2

PROPAGANDA DOBRYCH SERC CZYLI PIERWSZY TOM O REKLAMIE SPOŁECZNEJ WYD.2

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Pierwsza w Polsce książka na temat reklamy społecznej, bogato ilustrowana i oparta na naukowych badaniach oraz praktycznych przykładach, dostarcza cennej wiedzy o mechanizmach społecznych i psychologicznych, które wpływają na odbiór tego typu reklam. Jest to ważna pozycja dla twórców i autorów, którzy chcą dowiedzieć się, jak skutecznie przygotowywać, planować i badać kampanie społeczne. Na 256 stronach publikacja wyjaśnia różnice między reklamą społeczną a komercyjną, opisuje historię reklamy społecznie użytecznej na świecie i w Polsce oraz przedstawia szczegółowe opisy polskich kampanii, takich jak "Powstrzymać przemoc domową" i "Sprzątanie świata", a także zagranicznych, takich jak „Partnership for a Drug-Free America”. Książka zwraca uwagę na znaczenie badań skuteczności reklam tego typu oraz prezentuje dorobek Andrzeja Pągowskiego, który jest polskim odpowiednikiem kontrowersyjnego Oliviera Toscaniego. W "Propaganda dobrych serc, czyli rzecz o reklamie społecznej" znajdują się również wywiady z Jolantą Kwaśniewską, prezesem Fundacji "Porozumienie bez barier", oraz z profesorami Jerzym Bralczykiem i Jerzym Mellibrudą, a także publicystą Krzysztofem T. Toeplitzem. Książka zawiera dokumentację ponad 40 polskich kampanii społecznych z lat 1997-2001, co stanowi istotne merytoryczne i wizualne uzupełnienie treści. Praca została zredagowana przez dr Dominikę Maison z Uniwersytetu Warszawskiego i powstała jako inicjatywa Fundacji Komunikacji Społecznej w Warszawie, natomiast wydawcą jest Agencja Wasilewski. Książka skierowana jest do osób i instytucji zajmujących się komunikacją społeczną: fundacji, stowarzyszeń, organizacji rządowych i samorządowych, agencji reklamowych, promocyjnych i public relations, jak również uczniów i studentów zainteresowanych tym tematem oraz firm komercyjnych, które poprzez zaangażowanie w kwestie społeczne kształtują swój wizerunek.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Pierwsza w Polsce książka na temat reklamy społecznej, bogato ilustrowana i oparta na naukowych badaniach oraz praktycznych przykładach, dostarcza cennej wiedzy o mechanizmach społecznych i psychologicznych, które wpływają na odbiór tego typu reklam. Jest to ważna pozycja dla twórców i autorów, którzy chcą dowiedzieć się, jak skutecznie przygotowywać, planować i badać kampanie społeczne. Na 256 stronach publikacja wyjaśnia różnice między reklamą społeczną a komercyjną, opisuje historię reklamy społecznie użytecznej na świecie i w Polsce oraz przedstawia szczegółowe opisy polskich kampanii, takich jak "Powstrzymać przemoc domową" i "Sprzątanie świata", a także zagranicznych, takich jak „Partnership for a Drug-Free America”. Książka zwraca uwagę na znaczenie badań skuteczności reklam tego typu oraz prezentuje dorobek Andrzeja Pągowskiego, który jest polskim odpowiednikiem kontrowersyjnego Oliviera Toscaniego. W "Propaganda dobrych serc, czyli rzecz o reklamie społecznej" znajdują się również wywiady z Jolantą Kwaśniewską, prezesem Fundacji "Porozumienie bez barier", oraz z profesorami Jerzym Bralczykiem i Jerzym Mellibrudą, a także publicystą Krzysztofem T. Toeplitzem. Książka zawiera dokumentację ponad 40 polskich kampanii społecznych z lat 1997-2001, co stanowi istotne merytoryczne i wizualne uzupełnienie treści. Praca została zredagowana przez dr Dominikę Maison z Uniwersytetu Warszawskiego i powstała jako inicjatywa Fundacji Komunikacji Społecznej w Warszawie, natomiast wydawcą jest Agencja Wasilewski. Książka skierowana jest do osób i instytucji zajmujących się komunikacją społeczną: fundacji, stowarzyszeń, organizacji rządowych i samorządowych, agencji reklamowych, promocyjnych i public relations, jak również uczniów i studentów zainteresowanych tym tematem oraz firm komercyjnych, które poprzez zaangażowanie w kwestie społeczne kształtują swój wizerunek.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 37.48 zł
Okładka: Twarda
Ilość stron: 262
Rok wydania: 2008
Rozmiar: 230 × 250 mm
ID: 9788392403913
Wydawnictwo:

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info