Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
PROPAGANDA DOBRYCH SERC CZYLI PIERWSZY TOM O REKLAMIE SPOŁECZNEJ WYD.2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Pierwsza w Polsce książka na temat reklamy społecznej, bogato ilustrowana i oparta na naukowych badaniach oraz praktycznych przykładach, dostarcza cennej wiedzy o mechanizmach społecznych i psychologicznych, które wpływają na odbiór tego typu reklam. Jest to ważna pozycja dla twórców i autorów, którzy chcą dowiedzieć się, jak skutecznie przygotowywać, planować i badać kampanie społeczne. Na 256 stronach publikacja wyjaśnia różnice między reklamą społeczną a komercyjną, opisuje historię reklamy społecznie użytecznej na świecie i w Polsce oraz przedstawia szczegółowe opisy polskich kampanii, takich jak "Powstrzymać przemoc domową" i "Sprzątanie świata", a także zagranicznych, takich jak „Partnership for a Drug-Free America”. Książka zwraca uwagę na znaczenie badań skuteczności reklam tego typu oraz prezentuje dorobek Andrzeja Pągowskiego, który jest polskim odpowiednikiem kontrowersyjnego Oliviera Toscaniego. W "Propaganda dobrych serc, czyli rzecz o reklamie społecznej" znajdują się również wywiady z Jolantą Kwaśniewską, prezesem Fundacji "Porozumienie bez barier", oraz z profesorami Jerzym Bralczykiem i Jerzym Mellibrudą, a także publicystą Krzysztofem T. Toeplitzem. Książka zawiera dokumentację ponad 40 polskich kampanii społecznych z lat 1997-2001, co stanowi istotne merytoryczne i wizualne uzupełnienie treści. Praca została zredagowana przez dr Dominikę Maison z Uniwersytetu Warszawskiego i powstała jako inicjatywa Fundacji Komunikacji Społecznej w Warszawie, natomiast wydawcą jest Agencja Wasilewski. Książka skierowana jest do osób i instytucji zajmujących się komunikacją społeczną: fundacji, stowarzyszeń, organizacji rządowych i samorządowych, agencji reklamowych, promocyjnych i public relations, jak również uczniów i studentów zainteresowanych tym tematem oraz firm komercyjnych, które poprzez zaangażowanie w kwestie społeczne kształtują swój wizerunek.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Pierwsza w Polsce książka na temat reklamy społecznej, bogato ilustrowana i oparta na naukowych badaniach oraz praktycznych przykładach, dostarcza cennej wiedzy o mechanizmach społecznych i psychologicznych, które wpływają na odbiór tego typu reklam. Jest to ważna pozycja dla twórców i autorów, którzy chcą dowiedzieć się, jak skutecznie przygotowywać, planować i badać kampanie społeczne. Na 256 stronach publikacja wyjaśnia różnice między reklamą społeczną a komercyjną, opisuje historię reklamy społecznie użytecznej na świecie i w Polsce oraz przedstawia szczegółowe opisy polskich kampanii, takich jak "Powstrzymać przemoc domową" i "Sprzątanie świata", a także zagranicznych, takich jak „Partnership for a Drug-Free America”. Książka zwraca uwagę na znaczenie badań skuteczności reklam tego typu oraz prezentuje dorobek Andrzeja Pągowskiego, który jest polskim odpowiednikiem kontrowersyjnego Oliviera Toscaniego. W "Propaganda dobrych serc, czyli rzecz o reklamie społecznej" znajdują się również wywiady z Jolantą Kwaśniewską, prezesem Fundacji "Porozumienie bez barier", oraz z profesorami Jerzym Bralczykiem i Jerzym Mellibrudą, a także publicystą Krzysztofem T. Toeplitzem. Książka zawiera dokumentację ponad 40 polskich kampanii społecznych z lat 1997-2001, co stanowi istotne merytoryczne i wizualne uzupełnienie treści. Praca została zredagowana przez dr Dominikę Maison z Uniwersytetu Warszawskiego i powstała jako inicjatywa Fundacji Komunikacji Społecznej w Warszawie, natomiast wydawcą jest Agencja Wasilewski. Książka skierowana jest do osób i instytucji zajmujących się komunikacją społeczną: fundacji, stowarzyszeń, organizacji rządowych i samorządowych, agencji reklamowych, promocyjnych i public relations, jak również uczniów i studentów zainteresowanych tym tematem oraz firm komercyjnych, które poprzez zaangażowanie w kwestie społeczne kształtują swój wizerunek.
