Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Promocja usług
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta oferuje wnikliwe spojrzenie na funkcjonowanie rynku usług z perspektywy działań promocyjnych. Skupia się na podstawach teoretycznych oraz terminologii związanej z usługami, a także omawia specyfikę promocji i główne narzędzia wykorzystywane w sektorze usług. Czytelnik znajdzie tu również przykłady niestandardowych form promocji w usługach, zasady planowania oraz realizacji kampanii promocyjnych, jak i szczegółowe analizy działań promocyjnych na wybranych rynkach usług. Na tle całego opracowania wyróżnia się sektor usług turystycznych, ze względu na przedstawione kompleksowe rozwiązania w promocji.
Książka posiada wiele zalet, które czynią ją wartościowym źródłem wiedzy dla studentów i praktyków. Jej struktura jest przejrzysta i logicznie skonstruowana, co ułatwia przyswajanie informacji. Analizy są wsparte licznymi przykładami z rynków usług w Polsce i za granicą, co wzbogaca kontekst i pomaga lepiej zrozumieć omawiane zagadnienia. Szczególne miejsce poświęcono także rzadko podejmowanej w krajowej literaturze tematyce ambient marketingu. Dodatkowo, książka zawiera bogatą bibliografię, co stanowi cenne źródło do dalszych badań i poszerzania wiedzy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta oferuje wnikliwe spojrzenie na funkcjonowanie rynku usług z perspektywy działań promocyjnych. Skupia się na podstawach teoretycznych oraz terminologii związanej z usługami, a także omawia specyfikę promocji i główne narzędzia wykorzystywane w sektorze usług. Czytelnik znajdzie tu również przykłady niestandardowych form promocji w usługach, zasady planowania oraz realizacji kampanii promocyjnych, jak i szczegółowe analizy działań promocyjnych na wybranych rynkach usług. Na tle całego opracowania wyróżnia się sektor usług turystycznych, ze względu na przedstawione kompleksowe rozwiązania w promocji.
Książka posiada wiele zalet, które czynią ją wartościowym źródłem wiedzy dla studentów i praktyków. Jej struktura jest przejrzysta i logicznie skonstruowana, co ułatwia przyswajanie informacji. Analizy są wsparte licznymi przykładami z rynków usług w Polsce i za granicą, co wzbogaca kontekst i pomaga lepiej zrozumieć omawiane zagadnienia. Szczególne miejsce poświęcono także rzadko podejmowanej w krajowej literaturze tematyce ambient marketingu. Dodatkowo, książka zawiera bogatą bibliografię, co stanowi cenne źródło do dalszych badań i poszerzania wiedzy.
