Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W tej unikalnej książce autor prowadzi czytelnika przez zawiłości skutecznych i nieskutecznych strategii marketingowych, oferując wiele cennych uwag i refleksji. Poruszane są tu tematy od tradycyjnych form reklamy, przez coraz popularniejsze media społecznościowe, aż po kluczowy w dzisiejszych czasach personal branding. Autor kieruje się zasadą "stwórz się sam", przedstawiając zestaw narzędzi niezbędnych do kreowania silnej marki osobistej. Ta książka to nieodzowna pozycja dla Twojej biblioteki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W tej unikalnej książce autor prowadzi czytelnika przez zawiłości skutecznych i nieskutecznych strategii marketingowych, oferując wiele cennych uwag i refleksji. Poruszane są tu tematy od tradycyjnych form reklamy, przez coraz popularniejsze media społecznościowe, aż po kluczowy w dzisiejszych czasach personal branding. Autor kieruje się zasadą "stwórz się sam", przedstawiając zestaw narzędzi niezbędnych do kreowania silnej marki osobistej. Ta książka to nieodzowna pozycja dla Twojej biblioteki.
