Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Program nauczania dla II etapu edukacji w szkole podstawowej masowej lub szkole specjalnej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka „Program nauczania dla II etapu edukacji” dedykowana jest nauczycielom, terapeutom oraz rodzicom dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, uczęszczających do klas IV-VI. Publikacja zawiera starannie dobrany zestaw materiałów edukacyjnych oraz oczekiwanych osiągnięć uczniów. Autorzy oferują szeroką gamę rozwiązań dydaktycznych, pozostawiając użytkownikom swobodę w wyborze tematów, ćwiczeń, materiałów oraz metod nauczania. Ze względu na charakter potrzeb edukacyjnych takich uczniów, struktura programu jest spiralna, co umożliwia powtarzanie i pogłębianie zdobytej wiedzy oraz umiejętności. Tematy obejmują podstawowe zagadnienia z zakresu życia społecznego i przyrodniczego, umiejętności czytania, pisania, rozwiązywania prostych zadań matematycznych, znajomość figur geometrycznych, a także podstawowe zasady higieny i dbałości o zdrowie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka „Program nauczania dla II etapu edukacji” dedykowana jest nauczycielom, terapeutom oraz rodzicom dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, uczęszczających do klas IV-VI. Publikacja zawiera starannie dobrany zestaw materiałów edukacyjnych oraz oczekiwanych osiągnięć uczniów. Autorzy oferują szeroką gamę rozwiązań dydaktycznych, pozostawiając użytkownikom swobodę w wyborze tematów, ćwiczeń, materiałów oraz metod nauczania. Ze względu na charakter potrzeb edukacyjnych takich uczniów, struktura programu jest spiralna, co umożliwia powtarzanie i pogłębianie zdobytej wiedzy oraz umiejętności. Tematy obejmują podstawowe zagadnienia z zakresu życia społecznego i przyrodniczego, umiejętności czytania, pisania, rozwiązywania prostych zadań matematycznych, znajomość figur geometrycznych, a także podstawowe zasady higieny i dbałości o zdrowie.
