Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Program lojalnościowy. Od zbierania punktów do grywalizacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka jest cennym źródłem wiedzy zarówno dla firm planujących stworzenie własnego programu lojalnościowego, jak i tych, które już taki program wdrożyły. Dzięki szczegółowym studiom przypadku czytelnik może zrozumieć, jakie innowacje i trendy dominują w aktualnych programach lojalnościowych. Analizie poddano programy, które zdobyły uznanie w ogólnopolskich konkursach w sektorze B2B i B2C. Publikacja zawiera również rozważania teoretyczne na temat samego pojęcia lojalności, a także wskazówki dotyczące kluczowych decyzji, które należy podjąć przy tworzeniu skutecznego programu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka jest cennym źródłem wiedzy zarówno dla firm planujących stworzenie własnego programu lojalnościowego, jak i tych, które już taki program wdrożyły. Dzięki szczegółowym studiom przypadku czytelnik może zrozumieć, jakie innowacje i trendy dominują w aktualnych programach lojalnościowych. Analizie poddano programy, które zdobyły uznanie w ogólnopolskich konkursach w sektorze B2B i B2C. Publikacja zawiera również rozważania teoretyczne na temat samego pojęcia lojalności, a także wskazówki dotyczące kluczowych decyzji, które należy podjąć przy tworzeniu skutecznego programu.
