Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
PRAKTYKA ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ WYROBÓW I USŁUG
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Przekazujemy Ci, drogi Czytelniku, zbiorową monografię, która składa się z 19 szczegółowych rozdziałów. Jest ona efektem innowacyjnej współpracy między studentami, nauczycielami akademickimi oraz przedstawicielami przemysłu i usług. Monografia powstała w ramach projektów z przedmiotów takich jak Zarządzanie produkcją, Zarządzanie logistyką oraz Zarządzanie jakością. To studenci Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu (wcześniej Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu) są głównymi autorami tych rozdziałów, wspierani przez wykładowców odpowiedzialnych za zawartość merytoryczną oraz praktyków z dziedziny.
Autorzy pragną wyrazić wdzięczność władzom uczelni za umożliwienie realizacji praktycznych projektów związanych z regionem w ramach prowadzonych przedmiotów. Każdy rozdział w monografii pełni rolę studium przypadku, zazwyczaj koncentrując się na zagadnieniach związanych z jakością. Tradycyjne i nowoczesne techniki zarządzania jakością, takie jak metoda FMEA czy analiza SWOT, zostały tu z powodzeniem zastosowane. W rozdziałach 2 i 3 użyto diagramu Ishikawy do zidentyfikowania kluczowych czynników wpływających na jakość, a diagram Pareto-Lorenza pomógł określić strukturę niezgodności w rozdziałach 2-6, 8, 12, 13. Metoda FMEA, zastosowana w rozdziałach 6 i 12, pozwoliła na ocenę ryzyka niezgodności poprzez analizę ich znaczenia, częstotliwości oraz trudności wykrycia.
Rozdział 16 wykorzystuje karty kontrolne Shewharta do oceny stabilności procesów produkcyjnych, a diagramy takie jak macierzowy, zależności czy PDPC są używane do doskonalenia procesów poprzez działania korygujące, co zostało przedstawione w rozdziałach 2, 3 i 18. Lean management jest również istotnym elementem tych analiz. Użycie diagramu Ishikawy umożliwiło dokładną ocenę maszyn poprzez analizę ABC technologii, czasów pracy oraz wykorzystanie wskaźników TPM i PAMCO.
Ta monografia stanowi wartościowe źródło wiedzy praktycznej z zakresu zarządzania jakością, produkcją i logistyką, oraz jest przykładem efektywnego zastosowania teorii w praktyce przemysłowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Przekazujemy Ci, drogi Czytelniku, zbiorową monografię, która składa się z 19 szczegółowych rozdziałów. Jest ona efektem innowacyjnej współpracy między studentami, nauczycielami akademickimi oraz przedstawicielami przemysłu i usług. Monografia powstała w ramach projektów z przedmiotów takich jak Zarządzanie produkcją, Zarządzanie logistyką oraz Zarządzanie jakością. To studenci Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu (wcześniej Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu) są głównymi autorami tych rozdziałów, wspierani przez wykładowców odpowiedzialnych za zawartość merytoryczną oraz praktyków z dziedziny.
Autorzy pragną wyrazić wdzięczność władzom uczelni za umożliwienie realizacji praktycznych projektów związanych z regionem w ramach prowadzonych przedmiotów. Każdy rozdział w monografii pełni rolę studium przypadku, zazwyczaj koncentrując się na zagadnieniach związanych z jakością. Tradycyjne i nowoczesne techniki zarządzania jakością, takie jak metoda FMEA czy analiza SWOT, zostały tu z powodzeniem zastosowane. W rozdziałach 2 i 3 użyto diagramu Ishikawy do zidentyfikowania kluczowych czynników wpływających na jakość, a diagram Pareto-Lorenza pomógł określić strukturę niezgodności w rozdziałach 2-6, 8, 12, 13. Metoda FMEA, zastosowana w rozdziałach 6 i 12, pozwoliła na ocenę ryzyka niezgodności poprzez analizę ich znaczenia, częstotliwości oraz trudności wykrycia.
Rozdział 16 wykorzystuje karty kontrolne Shewharta do oceny stabilności procesów produkcyjnych, a diagramy takie jak macierzowy, zależności czy PDPC są używane do doskonalenia procesów poprzez działania korygujące, co zostało przedstawione w rozdziałach 2, 3 i 18. Lean management jest również istotnym elementem tych analiz. Użycie diagramu Ishikawy umożliwiło dokładną ocenę maszyn poprzez analizę ABC technologii, czasów pracy oraz wykorzystanie wskaźników TPM i PAMCO.
Ta monografia stanowi wartościowe źródło wiedzy praktycznej z zakresu zarządzania jakością, produkcją i logistyką, oraz jest przykładem efektywnego zastosowania teorii w praktyce przemysłowej.
