Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Prada. Historia kultowego domu mody
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Odkryj fascynującą opowieść o Pradzie, mediolańskiej marce, która swoje początki miała jako luksusowa firma specjalizująca się w wyrobach skórzanych, a z czasem przekształciła się w globalne imperium mody. Dziś marka jest obecna w ponad 70 krajach, posiadając na całym świecie około 250 sklepów. Jej światowy sukces to efekt unikalnej elegancji, oryginalności i luksusowego charakteru projektów. Prada znana jest również z nowatorskiego podejścia do materiałów, faktur i kolorystyki, co sprawia, że jej niepowtarzalny styl niezmiennie przyciąga miłośników mody wysokiego formatu.
Książka przedstawia rozwój i innowacyjność Prady, a także jej filozofię i etos projektowania, które mocno czerpią z minimalizmu i sztuki współczesnej. Ta bogato ilustrowana monografia prowadzi nas przez historię marki od 1913 roku, kiedy to Mario Prada i jego brat Martino otworzyli swój pierwszy sklep z wyrobami skórzanymi w prestiżowej Galerii Vittorio Emanuele II w Mediolanie, aż do stworzenia globalnego imperium mody przez wnuczkę założyciela, Miuccię Pradę.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Odkryj fascynującą opowieść o Pradzie, mediolańskiej marce, która swoje początki miała jako luksusowa firma specjalizująca się w wyrobach skórzanych, a z czasem przekształciła się w globalne imperium mody. Dziś marka jest obecna w ponad 70 krajach, posiadając na całym świecie około 250 sklepów. Jej światowy sukces to efekt unikalnej elegancji, oryginalności i luksusowego charakteru projektów. Prada znana jest również z nowatorskiego podejścia do materiałów, faktur i kolorystyki, co sprawia, że jej niepowtarzalny styl niezmiennie przyciąga miłośników mody wysokiego formatu.
Książka przedstawia rozwój i innowacyjność Prady, a także jej filozofię i etos projektowania, które mocno czerpią z minimalizmu i sztuki współczesnej. Ta bogato ilustrowana monografia prowadzi nas przez historię marki od 1913 roku, kiedy to Mario Prada i jego brat Martino otworzyli swój pierwszy sklep z wyrobami skórzanymi w prestiżowej Galerii Vittorio Emanuele II w Mediolanie, aż do stworzenia globalnego imperium mody przez wnuczkę założyciela, Miuccię Pradę.
