Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Praca - konsumpcja - przedsiębiorczość
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Poziom i kierunek rozwoju gospodarczego oraz społecznego jest kształtowany przez wiele czynników, takich jak zaawansowanie technologiczne czy świadomość społeczna, do której przyczynia się wiedza ekonomiczna młodzieży. Ta wiedza jest odzwierciedleniem sposobu, w jaki młodzi ludzie postrzegają i odnoszą się do zagadnień gospodarczych. Zrozumienie procesów ekonomicznych, system wartości, aspiracje, przedsiębiorczość, stosunek do własności, finansów, oszczędności oraz konsumpcji są elementami składającymi się na świadomość ekonomiczną. Obserwując codzienną rzeczywistość, młodzi ludzie zdobywają wiedzę o procesach ekonomicznych, które ich otaczają. Na tę świadomość wpływają zarówno czynniki zewnętrzne, jak wydarzenia i zjawiska ekonomiczne w kraju i na świecie, jak i czynniki wewnętrzne, takie jak socjalizacja w rodzinie, obserwacja otoczenia czy podejmowanie codziennych decyzji finansowych. W ten sposób kształtują się postawy i wartości młodego pokolenia, które będą podstawą przyszłej gospodarki. Te zagadnienia zostały omówione podczas konferencji „Praca - Konsumpcja - Przedsiębiorczość. Świadomość ekonomiczna młodego pokolenia państw Grupy Wyszehradzkiej”, która miała miejsce w 2015 roku w Katowicach. Owocem tej konferencji jest niniejsza monografia, w której znalazły się referaty dotyczące nie tylko kwestii Grupy Wyszehradzkiej, ale także globalnych problemów związanych ze świadomością ekonomiczną młodzieży. Monografia została podzielona na trzy główne części: świadomość ekonomiczna młodych w krajach Grupy Wyszehradzkiej, praca i przedsiębiorczość młodego pokolenia oraz rola konsumpcji w ich życiu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Poziom i kierunek rozwoju gospodarczego oraz społecznego jest kształtowany przez wiele czynników, takich jak zaawansowanie technologiczne czy świadomość społeczna, do której przyczynia się wiedza ekonomiczna młodzieży. Ta wiedza jest odzwierciedleniem sposobu, w jaki młodzi ludzie postrzegają i odnoszą się do zagadnień gospodarczych. Zrozumienie procesów ekonomicznych, system wartości, aspiracje, przedsiębiorczość, stosunek do własności, finansów, oszczędności oraz konsumpcji są elementami składającymi się na świadomość ekonomiczną. Obserwując codzienną rzeczywistość, młodzi ludzie zdobywają wiedzę o procesach ekonomicznych, które ich otaczają. Na tę świadomość wpływają zarówno czynniki zewnętrzne, jak wydarzenia i zjawiska ekonomiczne w kraju i na świecie, jak i czynniki wewnętrzne, takie jak socjalizacja w rodzinie, obserwacja otoczenia czy podejmowanie codziennych decyzji finansowych. W ten sposób kształtują się postawy i wartości młodego pokolenia, które będą podstawą przyszłej gospodarki. Te zagadnienia zostały omówione podczas konferencji „Praca - Konsumpcja - Przedsiębiorczość. Świadomość ekonomiczna młodego pokolenia państw Grupy Wyszehradzkiej”, która miała miejsce w 2015 roku w Katowicach. Owocem tej konferencji jest niniejsza monografia, w której znalazły się referaty dotyczące nie tylko kwestii Grupy Wyszehradzkiej, ale także globalnych problemów związanych ze świadomością ekonomiczną młodzieży. Monografia została podzielona na trzy główne części: świadomość ekonomiczna młodych w krajach Grupy Wyszehradzkiej, praca i przedsiębiorczość młodego pokolenia oraz rola konsumpcji w ich życiu.
