Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Poznajemy uczucia
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Poznajemy uczucia" to program, który opiera się na zasadach terapii poznawczo-behawioralnej, skutecznie wspierając osoby z zaburzeniami spektrum autyzmu w zrozumieniu i regulacji emocji. Uczestnicy, zwłaszcza dzieci, pracują z podręcznikiem zawierającym informacje oraz ćwiczenia, które są realizowane w trakcie sześciu dwugodzinnych sesji. Choć program najlepiej sprawdza się w małych grupach do 25 osób, można go łatwo dostosować do indywidualnej pracy z jednym dzieckiem lub zastosować w przypadku młodzieży i dorosłych.
Materiały w tomie są szczególnie przydatne w interwencjach skierowanych na redukcję zaburzeń lękowych wśród dzieci z zespołem Aspergera, autyzmem wysokofunkcjonującym, czy innymi, nieokreślonymi zaburzeniami rozwojowymi. Program jest na tyle elastyczny, że może być realizowany nie tylko przez psychologów, ale również przez nauczycieli, logopedów, terapeutów czy rodziców, nawet jeśli nie posiadają doświadczenia w terapii poznawczo-behawioralnej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Poznajemy uczucia" to program, który opiera się na zasadach terapii poznawczo-behawioralnej, skutecznie wspierając osoby z zaburzeniami spektrum autyzmu w zrozumieniu i regulacji emocji. Uczestnicy, zwłaszcza dzieci, pracują z podręcznikiem zawierającym informacje oraz ćwiczenia, które są realizowane w trakcie sześciu dwugodzinnych sesji. Choć program najlepiej sprawdza się w małych grupach do 25 osób, można go łatwo dostosować do indywidualnej pracy z jednym dzieckiem lub zastosować w przypadku młodzieży i dorosłych.
Materiały w tomie są szczególnie przydatne w interwencjach skierowanych na redukcję zaburzeń lękowych wśród dzieci z zespołem Aspergera, autyzmem wysokofunkcjonującym, czy innymi, nieokreślonymi zaburzeniami rozwojowymi. Program jest na tyle elastyczny, że może być realizowany nie tylko przez psychologów, ale również przez nauczycieli, logopedów, terapeutów czy rodziców, nawet jeśli nie posiadają doświadczenia w terapii poznawczo-behawioralnej.
