Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Poznaję i rozumiem świat. Część 1
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Tekst jest w języku polskim.
Ta publikacja jest częścią serii "Poznaję i rozumiem świat", która składa się z czterech teczek oraz przewodnika dla nauczyciela, zaprojektowanych z myślą o rocznym cyklu nauczania. Całość skierowana jest do nauczycieli oraz terapeutów pracujących z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną i różnego rodzaju sprzężeniami, zarówno w przedszkolach specjalnych, jak i integracyjnych, a także w zespołach rewalidacyjno-wychowawczych. Materiały mogą być również stosowane w terapii z dziećmi potrzebującymi wczesnego wspomagania rozwoju.
Praca z kartami stymuluje różne zmysły, szczególnie dotyk, poprzez takie aktywności jak malowanie palcami, użycie różnorodnych mas i materiałów, czy rozsmarowywanie kleju. Realia i skala przedstawień graficznych na kartach pomagają dzieciom w płynnym przejściu od pracy z rzeczywistymi przedmiotami do ćwiczeń na kartach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Tekst jest w języku polskim.
Ta publikacja jest częścią serii "Poznaję i rozumiem świat", która składa się z czterech teczek oraz przewodnika dla nauczyciela, zaprojektowanych z myślą o rocznym cyklu nauczania. Całość skierowana jest do nauczycieli oraz terapeutów pracujących z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną i różnego rodzaju sprzężeniami, zarówno w przedszkolach specjalnych, jak i integracyjnych, a także w zespołach rewalidacyjno-wychowawczych. Materiały mogą być również stosowane w terapii z dziećmi potrzebującymi wczesnego wspomagania rozwoju.
Praca z kartami stymuluje różne zmysły, szczególnie dotyk, poprzez takie aktywności jak malowanie palcami, użycie różnorodnych mas i materiałów, czy rozsmarowywanie kleju. Realia i skala przedstawień graficznych na kartach pomagają dzieciom w płynnym przejściu od pracy z rzeczywistymi przedmiotami do ćwiczeń na kartach.
