Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Powstanie Warszawskie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Muzeum Powstania Warszawskiego, doceniając historyczne, artystyczne i edukacyjne znaczenie filmów nakręconych przez operatorów Biura Informacji i Propagandy Armii Krajowej podczas Powstania Warszawskiego, postanowiło przywrócić im dawną świetność po upływie 70 lat. Proces ten rozpoczęto od poprawy jakości materiałów: dodano kolory, usunięto niedoskonałości powstałe z powodu ekstremalnych warunków nagrywania, a także nałożono dźwięk. W wyniku powstało dzieło, które nie podlega typowej klasyfikacji gatunkowej, co zostało uznane za unikalną zaletę czyniącą z Powstania Warszawskiego pierwszy na świecie dramat wojenny non-fiction. Allan Starski, uznany polski scenograf filmowy i teatralny, a także laureat Oscara, stwierdził, że praca nad filmem została wykonana na najwyższym poziomie. Z kolei Tomasz Raczek, szanowany krytyk filmowy, przyznał, że mimo swojego sceptycyzmu wobec kinowych emocji, tym razem poruszenie było tak silne, że po seansie znalazł się w samochodzie, słuchając głośno muzyki i nie mogąc powstrzymać łez.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Muzeum Powstania Warszawskiego, doceniając historyczne, artystyczne i edukacyjne znaczenie filmów nakręconych przez operatorów Biura Informacji i Propagandy Armii Krajowej podczas Powstania Warszawskiego, postanowiło przywrócić im dawną świetność po upływie 70 lat. Proces ten rozpoczęto od poprawy jakości materiałów: dodano kolory, usunięto niedoskonałości powstałe z powodu ekstremalnych warunków nagrywania, a także nałożono dźwięk. W wyniku powstało dzieło, które nie podlega typowej klasyfikacji gatunkowej, co zostało uznane za unikalną zaletę czyniącą z Powstania Warszawskiego pierwszy na świecie dramat wojenny non-fiction. Allan Starski, uznany polski scenograf filmowy i teatralny, a także laureat Oscara, stwierdził, że praca nad filmem została wykonana na najwyższym poziomie. Z kolei Tomasz Raczek, szanowany krytyk filmowy, przyznał, że mimo swojego sceptycyzmu wobec kinowych emocji, tym razem poruszenie było tak silne, że po seansie znalazł się w samochodzie, słuchając głośno muzyki i nie mogąc powstrzymać łez.
