Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Powidoki życia. Władysław Strzemiński i prawa..
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Powidoki życia. Władysław Strzemiński i prawa dla sztuki" to obszerna, niemal 800-stronicowa publikacja, która towarzyszyła wystawie w ms odbywającej się w sezonie 2010/2011. Zawiera teksty renomowanych kuratorów i ekspertów, takich jak Jarosław Lubiak, Paulina Kurc-Maj, Christina Lodder, Andrzej Szczerski, Agnieszka Rejniak-Majewska oraz Paweł Mościcki. Publikacja wzbogacona jest o reprodukcje dzieł Strzemińskiego i fragmenty jego literackiej twórczości.
Wystawa i książka opierają się na trzech kluczowych pojęciach, wywodzących się z teoretycznych prac Strzemińskiego: powidok, architektonizacja oraz prawo. Te koncepcje zostały zinterpretowane na nowo przez kuratorów, co pozwoliło podzielić wystawę na cztery główne części. Tym samym układanie wątki w książce zgodnie z tym podziałem, rezultatem jest cztery rozdziały: "Prawa sztuki", "Architektonizacja życia", "Powidoki śmierci" i "Prawa dla sztuki".
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Powidoki życia. Władysław Strzemiński i prawa dla sztuki" to obszerna, niemal 800-stronicowa publikacja, która towarzyszyła wystawie w ms odbywającej się w sezonie 2010/2011. Zawiera teksty renomowanych kuratorów i ekspertów, takich jak Jarosław Lubiak, Paulina Kurc-Maj, Christina Lodder, Andrzej Szczerski, Agnieszka Rejniak-Majewska oraz Paweł Mościcki. Publikacja wzbogacona jest o reprodukcje dzieł Strzemińskiego i fragmenty jego literackiej twórczości.
Wystawa i książka opierają się na trzech kluczowych pojęciach, wywodzących się z teoretycznych prac Strzemińskiego: powidok, architektonizacja oraz prawo. Te koncepcje zostały zinterpretowane na nowo przez kuratorów, co pozwoliło podzielić wystawę na cztery główne części. Tym samym układanie wątki w książce zgodnie z tym podziałem, rezultatem jest cztery rozdziały: "Prawa sztuki", "Architektonizacja życia", "Powidoki śmierci" i "Prawa dla sztuki".
