Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Potencjał rynków niszowych. Jak stać się wielkim na niewielkim rynku
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dlaczego niektórzy doradcy finansowi zdobywają wielką popularność dzięki swoim poradom inwestycyjnym w mediach, podczas gdy inni pozostają w cieniu, bez większego rozgłosu? Co sprawia, że pewne osoby w swojej dziedzinie stają się uznawanymi autorytetami? Czy każdy może osiągnąć taki status? W książce „Potencjał rynków niszowych” autorka analizuje te kwestie, wskazując kluczowe czynniki, które wyróżniają prawdziwych ekspertów spośród profesjonalistów z podobnymi kompetencjami, lecz mniejszą sławą.
Poznaj tajemnice sukcesu, sięgając po tę publikację, która wyjaśnia, dlaczego specjalizowanie się w konkretnej niszy jest najpewniejszą drogą do osiągnięcia sukcesu. Z książki dowiesz się o metodzie RDM, unikalnej strategii, która pomaga specjalistom zidentyfikować najbardziej odpowiednie segmenty rynku, w których mogą optymalnie wykorzystać swoje umiejętności i maksymalizować zyski. Autorka dzieli się również siedmioma sprawdzonymi sposobami na budowanie i utrzymywanie wizerunku eksperta, co umożliwi ci czerpanie trwałych korzyści z tego statusu.
Ta pozycja, bogata w praktyczne wskazówki i cenne informacje, jest niezastąpiona dla każdego przedsiębiorcy, pragnącego odnaleźć swoją niszę na konkurencyjnym rynku.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Dlaczego niektórzy doradcy finansowi zdobywają wielką popularność dzięki swoim poradom inwestycyjnym w mediach, podczas gdy inni pozostają w cieniu, bez większego rozgłosu? Co sprawia, że pewne osoby w swojej dziedzinie stają się uznawanymi autorytetami? Czy każdy może osiągnąć taki status? W książce „Potencjał rynków niszowych” autorka analizuje te kwestie, wskazując kluczowe czynniki, które wyróżniają prawdziwych ekspertów spośród profesjonalistów z podobnymi kompetencjami, lecz mniejszą sławą.
Poznaj tajemnice sukcesu, sięgając po tę publikację, która wyjaśnia, dlaczego specjalizowanie się w konkretnej niszy jest najpewniejszą drogą do osiągnięcia sukcesu. Z książki dowiesz się o metodzie RDM, unikalnej strategii, która pomaga specjalistom zidentyfikować najbardziej odpowiednie segmenty rynku, w których mogą optymalnie wykorzystać swoje umiejętności i maksymalizować zyski. Autorka dzieli się również siedmioma sprawdzonymi sposobami na budowanie i utrzymywanie wizerunku eksperta, co umożliwi ci czerpanie trwałych korzyści z tego statusu.
Ta pozycja, bogata w praktyczne wskazówki i cenne informacje, jest niezastąpiona dla każdego przedsiębiorcy, pragnącego odnaleźć swoją niszę na konkurencyjnym rynku.
