Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Polskie wybory 2014-2015. Kontekst krajowy.. T.1
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka oferuje dogłębną analizę trzech głównych obszarów tematycznych. Pierwszym z nich jest strategiczne ukierunkowanie różnych kampanii, co stanowi podstawę ich skutecznego przeprowadzenia. Kolejnym aspektem jest rola, jaką media masowe odgrywają w strategiach komunikacyjnych, co ma kluczowe znaczenie dla szerokiego oddziaływania na odbiorców. Ostatnim, ale równie istotnym zagadnieniem, jest personalizacja kampanii, zwłaszcza w kontekście znaczenia kobiecych liderów politycznych, którzy pełnią role reprezentacyjne w kampaniach. Autorem publikacji jest Mariusz Kolczyński, doktor habilitowany nauk humanistycznych z dziedziny nauk o polityce, pełniący funkcję dyrektora Instytutu Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Jego specjalizacją są zagadnienia związane z komunikowaniem politycznym, rozwojem strategii komunikacyjnych oraz marketingiem politycznym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka oferuje dogłębną analizę trzech głównych obszarów tematycznych. Pierwszym z nich jest strategiczne ukierunkowanie różnych kampanii, co stanowi podstawę ich skutecznego przeprowadzenia. Kolejnym aspektem jest rola, jaką media masowe odgrywają w strategiach komunikacyjnych, co ma kluczowe znaczenie dla szerokiego oddziaływania na odbiorców. Ostatnim, ale równie istotnym zagadnieniem, jest personalizacja kampanii, zwłaszcza w kontekście znaczenia kobiecych liderów politycznych, którzy pełnią role reprezentacyjne w kampaniach. Autorem publikacji jest Mariusz Kolczyński, doktor habilitowany nauk humanistycznych z dziedziny nauk o polityce, pełniący funkcję dyrektora Instytutu Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Jego specjalizacją są zagadnienia związane z komunikowaniem politycznym, rozwojem strategii komunikacyjnych oraz marketingiem politycznym.
