Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Polskie firmy transportowe a niemiecka płaca...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Od półtora roku trwa stan prawnej niepewności dotyczącej stosowania niemieckiej ustawy o płacy minimalnej (MiLoG) wobec pracowników sektora transportowego, co stanowi poważne zagrożenie dla firm z tej branży zlokalizowanych w Polsce. Choć Komisja Europejska rozpoczęła postępowanie przeciwko Niemcom, proces ten przedłuża się, wskazując na brak porozumienia co do niezbędnych zmian w ustawie MiLoG, które byłyby zgodne z prawem unijnym. Dodatkowo, istnieją spory zarówno w obrębie samej Komisji, jak i pomiędzy unijnymi instytucjami oraz państwami członkowskimi. Tymczasem kolejne zamożne kraje UE, jak niedawno Francja, wprowadzają podobne regulacje (a czasem nawet bardziej rygorystyczne) do niemieckiej MiLoG. Na początku marca tego roku Komisja Europejska zaprezentowała inicjatywę legislacyjną mającą na celu nowelizację dyrektywy 96/71/WE dotyczącej pracowników delegowanych, proponując, by wprowadzić zasadę jednakowego wynagrodzenia za taką samą pracę, w tym samym miejscu.
Celem tej książki jest analiza kluczowych aspektów prawnych tego problemu, ze szczególnym uwzględnieniem unijnych regulacji, a także ukazanie potencjalnych skutków gospodarczych i społecznych, jakie niesie ze sobą wprowadzenie wymogu płacy minimalnej w transporcie. Autorzy poruszają również kwestię statusu pracowników delegowanych, z odniesieniem do ostatnich inicjatyw Komisji Europejskiej.
Intencją autorów było zaproponowanie racjonalnego rozwiązania tego problemu, zgodnego z zasadami unijnego rynku wewnętrznego, które jednocześnie równoważyłoby interesy pracodawców oraz uzasadnione interesy społeczne, chroniąc prawa pracowników.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Od półtora roku trwa stan prawnej niepewności dotyczącej stosowania niemieckiej ustawy o płacy minimalnej (MiLoG) wobec pracowników sektora transportowego, co stanowi poważne zagrożenie dla firm z tej branży zlokalizowanych w Polsce. Choć Komisja Europejska rozpoczęła postępowanie przeciwko Niemcom, proces ten przedłuża się, wskazując na brak porozumienia co do niezbędnych zmian w ustawie MiLoG, które byłyby zgodne z prawem unijnym. Dodatkowo, istnieją spory zarówno w obrębie samej Komisji, jak i pomiędzy unijnymi instytucjami oraz państwami członkowskimi. Tymczasem kolejne zamożne kraje UE, jak niedawno Francja, wprowadzają podobne regulacje (a czasem nawet bardziej rygorystyczne) do niemieckiej MiLoG. Na początku marca tego roku Komisja Europejska zaprezentowała inicjatywę legislacyjną mającą na celu nowelizację dyrektywy 96/71/WE dotyczącej pracowników delegowanych, proponując, by wprowadzić zasadę jednakowego wynagrodzenia za taką samą pracę, w tym samym miejscu.
Celem tej książki jest analiza kluczowych aspektów prawnych tego problemu, ze szczególnym uwzględnieniem unijnych regulacji, a także ukazanie potencjalnych skutków gospodarczych i społecznych, jakie niesie ze sobą wprowadzenie wymogu płacy minimalnej w transporcie. Autorzy poruszają również kwestię statusu pracowników delegowanych, z odniesieniem do ostatnich inicjatyw Komisji Europejskiej.
Intencją autorów było zaproponowanie racjonalnego rozwiązania tego problemu, zgodnego z zasadami unijnego rynku wewnętrznego, które jednocześnie równoważyłoby interesy pracodawców oraz uzasadnione interesy społeczne, chroniąc prawa pracowników.
