Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Polski transport drogowy ładunków w UE
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W ostatnich latach polski sektor transportu drogowego ładunków zyskał znaczącą pozycję na rynku unijnym, wyróżniając się jako lider w Europie. Świadectwem tego sukcesu jest codzienna obecność polskich ciężarówek na drogach całej Europy. Dynamiczny rozwój tej branży był możliwy dzięki jej unikalnym cechom, które ułatwiły transformację do warunków gospodarki rynkowej oraz integracji z Unią Europejską. Przedstawiana książka stanowi dogłębne studium rozwoju międzynarodowego transportu drogowego w Polsce, ukazując, jak integracja gospodarcza i przedsiębiorczość przyczyniły się do tego sukcesu. Autorzy analizują przyczyny tego rozwoju oraz przyszłe jego perspektywy, badając wpływ nowych regulacji prawnych związanych z pakietem mobilności, zmiany na rynku pracy, jak również wyzwania wynikające z nowej polityki transportowej i ekologicznej.
Publikacja wyróżnia się na tle innych tym, że oferuje nowatorskie i wszechstronne spojrzenie na sytuację polskiego transportu drogowego. Przedstawia nie tylko jego historię i obecną kondycję, lecz także prognozy na przyszłość, podkreślając jego wpływ na gospodarkę zarówno Polski, jak i Unii Europejskiej. Książka dokładnie omawia pozycję polskich firm transportowych w UE, analizując ich szanse i zagrożenia na wspólnym rynku. Zwraca uwagę na często pomijane aspekty, jak wpływ regulacji UE czy specyfiki rynku pracy, które mają kluczowe znaczenie dla konkurencyjności polskich przedsiębiorstw. Jest to pozycja szczególnie przydatna dla studentów, menedżerów branży transportowej, przedstawicieli firm konsultingowych oraz instytucji publicznych, a także dla naukowców badających ekonomię transportu drogowego. Dzięki szczegółowym studiom przypadków, w tym analizie przewoźników ze Szczecińskiego, książka stanowi cenne źródło wiedzy dla wszystkich zainteresowanych funkcjonowaniem tego strategicznego sektora w Polsce i Europie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W ostatnich latach polski sektor transportu drogowego ładunków zyskał znaczącą pozycję na rynku unijnym, wyróżniając się jako lider w Europie. Świadectwem tego sukcesu jest codzienna obecność polskich ciężarówek na drogach całej Europy. Dynamiczny rozwój tej branży był możliwy dzięki jej unikalnym cechom, które ułatwiły transformację do warunków gospodarki rynkowej oraz integracji z Unią Europejską. Przedstawiana książka stanowi dogłębne studium rozwoju międzynarodowego transportu drogowego w Polsce, ukazując, jak integracja gospodarcza i przedsiębiorczość przyczyniły się do tego sukcesu. Autorzy analizują przyczyny tego rozwoju oraz przyszłe jego perspektywy, badając wpływ nowych regulacji prawnych związanych z pakietem mobilności, zmiany na rynku pracy, jak również wyzwania wynikające z nowej polityki transportowej i ekologicznej.
Publikacja wyróżnia się na tle innych tym, że oferuje nowatorskie i wszechstronne spojrzenie na sytuację polskiego transportu drogowego. Przedstawia nie tylko jego historię i obecną kondycję, lecz także prognozy na przyszłość, podkreślając jego wpływ na gospodarkę zarówno Polski, jak i Unii Europejskiej. Książka dokładnie omawia pozycję polskich firm transportowych w UE, analizując ich szanse i zagrożenia na wspólnym rynku. Zwraca uwagę na często pomijane aspekty, jak wpływ regulacji UE czy specyfiki rynku pracy, które mają kluczowe znaczenie dla konkurencyjności polskich przedsiębiorstw. Jest to pozycja szczególnie przydatna dla studentów, menedżerów branży transportowej, przedstawicieli firm konsultingowych oraz instytucji publicznych, a także dla naukowców badających ekonomię transportu drogowego. Dzięki szczegółowym studiom przypadków, w tym analizie przewoźników ze Szczecińskiego, książka stanowi cenne źródło wiedzy dla wszystkich zainteresowanych funkcjonowaniem tego strategicznego sektora w Polsce i Europie.
