Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Polski język motoryzacyjny początku XXI wieku
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka oferuje językoznawczą analizę portali motoryzacyjnych, które są przykładami serwisów internetowych tworzonych z pasji. Badaniu poddano dwa typy takich stron: ogólne, stereotypowo skierowane do mężczyzn, oraz portale dedykowane kobietom. Praca koncentruje się na dwóch głównych perspektywach badawczych: lingwistyce płci oraz socjolingwistyce. W sekcjach poświęconych lingwistyce płci dokonano analizy języka stosowanego przez kobiety i mężczyzn, a także stereotypów płciowych w kontekście motoryzacji. Wiele z przeprowadzonych badań zakwestionowało tradycyjne podziały językowe ze względu na płeć oraz stereotypowe poglądy dotyczące kierowców, zwłaszcza kobiet za kierownicą.
Część poświęcona socjolingwistyce opisuje najważniejsze kręgi leksykalno-semantyczne obecne w socjolekcie użytkowników motoryzacyjnych portali internetowych. Debata na temat wybranych zagadnień pokazała szeroki zakres używanego słownictwa oraz różnorodność środków językowych w obrębie tego szczególnego socjolektu. Tematyka książki jest wielowątkowa i złożona, co wpłynęło na wybór kluczowych zagadnień, aby przedstawić szeroką panoramę problematyki związanej z hobbystycznymi portalami motoryzacyjnymi.
Praca ta wyróżnia się aktualnością materiałów badawczych oraz szczegółowym opisem języka motoryzacyjnego z początku XXI wieku. Adresowana jest głównie do językoznawców oraz studentów z zainteresowaniami lingwistycznymi, ale może również zainteresować wszystkich fascynujących się motoryzacją lub zaangażowanych w tę dziedzinę w inny sposób.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka oferuje językoznawczą analizę portali motoryzacyjnych, które są przykładami serwisów internetowych tworzonych z pasji. Badaniu poddano dwa typy takich stron: ogólne, stereotypowo skierowane do mężczyzn, oraz portale dedykowane kobietom. Praca koncentruje się na dwóch głównych perspektywach badawczych: lingwistyce płci oraz socjolingwistyce. W sekcjach poświęconych lingwistyce płci dokonano analizy języka stosowanego przez kobiety i mężczyzn, a także stereotypów płciowych w kontekście motoryzacji. Wiele z przeprowadzonych badań zakwestionowało tradycyjne podziały językowe ze względu na płeć oraz stereotypowe poglądy dotyczące kierowców, zwłaszcza kobiet za kierownicą.
Część poświęcona socjolingwistyce opisuje najważniejsze kręgi leksykalno-semantyczne obecne w socjolekcie użytkowników motoryzacyjnych portali internetowych. Debata na temat wybranych zagadnień pokazała szeroki zakres używanego słownictwa oraz różnorodność środków językowych w obrębie tego szczególnego socjolektu. Tematyka książki jest wielowątkowa i złożona, co wpłynęło na wybór kluczowych zagadnień, aby przedstawić szeroką panoramę problematyki związanej z hobbystycznymi portalami motoryzacyjnymi.
Praca ta wyróżnia się aktualnością materiałów badawczych oraz szczegółowym opisem języka motoryzacyjnego z początku XXI wieku. Adresowana jest głównie do językoznawców oraz studentów z zainteresowaniami lingwistycznymi, ale może również zainteresować wszystkich fascynujących się motoryzacją lub zaangażowanych w tę dziedzinę w inny sposób.
