Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Polonistyczna dydaktyka ogólna
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka jest wszechstronnym przewodnikiem edukacyjnym adresowanym do studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela języka polskiego. Zawiera aktualne wyniki badań z wielu dziedzin, takich jak językoznawstwo, literaturoznawstwo, dydaktyka języka polskiego, pedagogika oraz psychologia, tworząc pomost między dydaktyką języka polskiego a dydaktyką ogólną. Publikacja dostarcza praktycznych porad dotyczących wdrażania metod ogólnodydaktycznych na lekcjach języka polskiego, podkreślając równocześnie znaczenie nowoczesnych, cyfrowych narzędzi w edukacji.
Podręcznik ten porządkuje oraz łączy cele i metody edukacji związanej z kulturą i językiem, wyjaśniając sens i celowość działań nauczyciela oraz kierując jego refleksję ku metodycznej doskonałości. Rozwinięty zgodnie z logicznym układem, obejmuje pełny zakres zagadnień, w tym aspekty związane z uczniami i nauczycielami, metody i zasady nauczania oraz formy edukacyjne. Omawia podręczniki, podstawy programowe, organizację lekcji i zadania domowe, środki dydaktyczne oraz ewaluację efektów kształcenia.
Autorzy książki, będący praktykami, doskonale rozumieją potrzeby psychofizyczne uczniów, jak również niedociągnięcia w świadomości dydaktycznej studentów i nauczycieli. Bardzo wyczerpująco tłumaczą zagadnienia, które wciąż pozostają dla przyszłych nauczycieli zbyt zawiłe, takie jak istotność preambuły podstawy programowej czy prawo nauczyciela do innowacyjnego podejścia do nauczania i tworzenia własnych programów edukacyjnych. Przykłady w książce zostały dobrane z myślą o pobudzeniu kreatywnego myślenia o klasykach literackich i współczesnym rozumieniu lingwistyki kulturowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka jest wszechstronnym przewodnikiem edukacyjnym adresowanym do studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela języka polskiego. Zawiera aktualne wyniki badań z wielu dziedzin, takich jak językoznawstwo, literaturoznawstwo, dydaktyka języka polskiego, pedagogika oraz psychologia, tworząc pomost między dydaktyką języka polskiego a dydaktyką ogólną. Publikacja dostarcza praktycznych porad dotyczących wdrażania metod ogólnodydaktycznych na lekcjach języka polskiego, podkreślając równocześnie znaczenie nowoczesnych, cyfrowych narzędzi w edukacji.
Podręcznik ten porządkuje oraz łączy cele i metody edukacji związanej z kulturą i językiem, wyjaśniając sens i celowość działań nauczyciela oraz kierując jego refleksję ku metodycznej doskonałości. Rozwinięty zgodnie z logicznym układem, obejmuje pełny zakres zagadnień, w tym aspekty związane z uczniami i nauczycielami, metody i zasady nauczania oraz formy edukacyjne. Omawia podręczniki, podstawy programowe, organizację lekcji i zadania domowe, środki dydaktyczne oraz ewaluację efektów kształcenia.
Autorzy książki, będący praktykami, doskonale rozumieją potrzeby psychofizyczne uczniów, jak również niedociągnięcia w świadomości dydaktycznej studentów i nauczycieli. Bardzo wyczerpująco tłumaczą zagadnienia, które wciąż pozostają dla przyszłych nauczycieli zbyt zawiłe, takie jak istotność preambuły podstawy programowej czy prawo nauczyciela do innowacyjnego podejścia do nauczania i tworzenia własnych programów edukacyjnych. Przykłady w książce zostały dobrane z myślą o pobudzeniu kreatywnego myślenia o klasykach literackich i współczesnym rozumieniu lingwistyki kulturowej.
