Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Polityka wynagradzania osób zarządzających w bankach
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W ciągu ostatnich lat zidentyfikowano nieefektywną politykę wynagradzania wyższej kadry kierowniczej w sektorze usług finansowych jako jedną z głównych przyczyn ostatniego kryzysu finansowego. Systemy wynagrodzeń wiodących instytucji finansowych zostały skonstruowane w taki sposób, że promowały podejmowanie ryzykownych decyzji z orientacją na krótkoterminowe zyski. Te krótkookresowe wyniki zapewniały kadrze zarządzającej sowite premie, jednakże zaniedbywano przy tym długookresowe cele, co mogło prowadzić do obniżenia wartości firmy w perspektywie długoterminowej. Działania te przyczyniły się do spadku zaufania inwestorów i destabilizacji rynków finansowych zarówno w dojrzałych, jak i rozwijających się gospodarkach.
Po kryzysie finansowym, który dotknął Unię Europejską, zaczęto kłaść większy nacisk na politykę wynagradzania liderów sektora bankowego. W odpowiedzi na to, Komisja Europejska oraz Parlament Europejski opracowały wytyczne i dyrektywy w obszarze nadzoru korporacyjnego, które miały na celu uregulowanie tych kwestii. W Polsce zmiany prawne odnoszące się do wynagrodzeń kadry kierowniczej banków zaczęto wdrażać dopiero od 2012 roku. Niemniej jednak, standardy obowiązujące w Polsce są wciąż mniej rygorystyczne w porównaniu do większości krajów Unii Europejskiej. Taki stan rzeczy zainspirował do podjęcia oceny jakości polityki wynagrodzenia kadry zarządzającej w bankach notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W ciągu ostatnich lat zidentyfikowano nieefektywną politykę wynagradzania wyższej kadry kierowniczej w sektorze usług finansowych jako jedną z głównych przyczyn ostatniego kryzysu finansowego. Systemy wynagrodzeń wiodących instytucji finansowych zostały skonstruowane w taki sposób, że promowały podejmowanie ryzykownych decyzji z orientacją na krótkoterminowe zyski. Te krótkookresowe wyniki zapewniały kadrze zarządzającej sowite premie, jednakże zaniedbywano przy tym długookresowe cele, co mogło prowadzić do obniżenia wartości firmy w perspektywie długoterminowej. Działania te przyczyniły się do spadku zaufania inwestorów i destabilizacji rynków finansowych zarówno w dojrzałych, jak i rozwijających się gospodarkach.
Po kryzysie finansowym, który dotknął Unię Europejską, zaczęto kłaść większy nacisk na politykę wynagradzania liderów sektora bankowego. W odpowiedzi na to, Komisja Europejska oraz Parlament Europejski opracowały wytyczne i dyrektywy w obszarze nadzoru korporacyjnego, które miały na celu uregulowanie tych kwestii. W Polsce zmiany prawne odnoszące się do wynagrodzeń kadry kierowniczej banków zaczęto wdrażać dopiero od 2012 roku. Niemniej jednak, standardy obowiązujące w Polsce są wciąż mniej rygorystyczne w porównaniu do większości krajów Unii Europejskiej. Taki stan rzeczy zainspirował do podjęcia oceny jakości polityki wynagrodzenia kadry zarządzającej w bankach notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
