Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Pojęcie utworu w prawie autorskim
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka dogłębnie bada, jak rozumienie utworu wpisuje się w kontekst nauk estetycznych, filozoficznych oraz prawnych. Jako pionierska w polskiej literaturze, oferuje ona szczegółową analizę skandynawskiego realizmu prawniczego, jego wpływu na interpretację i stosowanie prawa autorskiego, a także odnosi się do postmodernistycznej estetyki i filozofii analitycznej.
Autorka podejmuje próbę odpowiedzi na kluczowe pytania, takie jak: czy definicja utworu powinna funkcjonować niezależnie od współczesnych kierunków w estetyce, filozofii czy technologii, jak można zasadniczo rozróżnić chronioną formę wyrazu od niechronionej idei oraz czy istnieje metoda umożliwiająca jednoznaczne i obiektywne odróżnienie poszczególnych utworów.
Odnosi się do analizy orzecznictwa polskiego, unijnego i międzynarodowego, aby wskazać na zagrożenia i pułapki związane z prawniczym podejściem do definicji utworu. Proponuje również interdyscyplinarne spojrzenie na współczesne koncepcje prawa autorskiego.
Pozycja ta skierowana jest do profesjonalistów, którzy w swojej praktyce zawodowej muszą mierzyć się z problematyką interpretacji prawa autorskiego, w tym przede wszystkim do adwokatów, radców prawnych i sędziów. Może zainteresować również naukowców w dziedzinie prawa, socjologii, psychologii oraz doktorantów i przedsiębiorców z branży zarządzania kulturą i IT.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka dogłębnie bada, jak rozumienie utworu wpisuje się w kontekst nauk estetycznych, filozoficznych oraz prawnych. Jako pionierska w polskiej literaturze, oferuje ona szczegółową analizę skandynawskiego realizmu prawniczego, jego wpływu na interpretację i stosowanie prawa autorskiego, a także odnosi się do postmodernistycznej estetyki i filozofii analitycznej.
Autorka podejmuje próbę odpowiedzi na kluczowe pytania, takie jak: czy definicja utworu powinna funkcjonować niezależnie od współczesnych kierunków w estetyce, filozofii czy technologii, jak można zasadniczo rozróżnić chronioną formę wyrazu od niechronionej idei oraz czy istnieje metoda umożliwiająca jednoznaczne i obiektywne odróżnienie poszczególnych utworów.
Odnosi się do analizy orzecznictwa polskiego, unijnego i międzynarodowego, aby wskazać na zagrożenia i pułapki związane z prawniczym podejściem do definicji utworu. Proponuje również interdyscyplinarne spojrzenie na współczesne koncepcje prawa autorskiego.
Pozycja ta skierowana jest do profesjonalistów, którzy w swojej praktyce zawodowej muszą mierzyć się z problematyką interpretacji prawa autorskiego, w tym przede wszystkim do adwokatów, radców prawnych i sędziów. Może zainteresować również naukowców w dziedzinie prawa, socjologii, psychologii oraz doktorantów i przedsiębiorców z branży zarządzania kulturą i IT.
