Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Podstawy wyborów strategicznych w przedsiębiorstwach
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Poprawa funkcjonowania instytucji jest niezbędnym elementem jej efektywnego działania, a temat ten został szczegółowo omówiony w książce, która wprowadza system audytu wewnętrznego jako ważne narzędzie zarządzania i instrument doskonalenia organizacyjnego. Akcentowane są tutaj zarówno funkcje kontrolne, jak i doradcze audytu. System ten może znaleźć zastosowanie w różnych podmiotach prowadzących działalność społeczno-gospodarczą.
Publikacja jest podzielona na dwie części, które się wzajemnie uzupełniają. Pierwsza z nich dotyczy podstaw teoretycznych i metodologicznych audytu wewnętrznego, obejmując jego istotę, system, klasyfikację, formy organizacyjne oraz metody stosowania. Druga część skupia się na praktycznych aspektach wykorzystania audytu wewnętrznego w organizacjach.
Podręcznik jest skierowany do studentów kierunków ekonomicznych, uczestników studiów MBA i podyplomowych, a także osób biorących udział w kursach doskonalących wiedzę z zakresu audytu wewnętrznego. Został opracowany przez zespół naukowców i dydaktyków z Katedry Analiz Strategicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Książka odzwierciedla wieloletnie badania i pracę dydaktyczną jej autorów w dziedzinie audytu wewnętrznego jako koncepcji zarządzania. Badania prowadzone przez pracowników Katedry koncentrują się na metodologii nauk o zarządzaniu, zarządzaniu strategicznym oraz audycie wewnętrznym, z naciskiem na praktyczne zastosowanie oparte na solidnych podstawach teoretycznych i metodologicznych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Poprawa funkcjonowania instytucji jest niezbędnym elementem jej efektywnego działania, a temat ten został szczegółowo omówiony w książce, która wprowadza system audytu wewnętrznego jako ważne narzędzie zarządzania i instrument doskonalenia organizacyjnego. Akcentowane są tutaj zarówno funkcje kontrolne, jak i doradcze audytu. System ten może znaleźć zastosowanie w różnych podmiotach prowadzących działalność społeczno-gospodarczą.
Publikacja jest podzielona na dwie części, które się wzajemnie uzupełniają. Pierwsza z nich dotyczy podstaw teoretycznych i metodologicznych audytu wewnętrznego, obejmując jego istotę, system, klasyfikację, formy organizacyjne oraz metody stosowania. Druga część skupia się na praktycznych aspektach wykorzystania audytu wewnętrznego w organizacjach.
Podręcznik jest skierowany do studentów kierunków ekonomicznych, uczestników studiów MBA i podyplomowych, a także osób biorących udział w kursach doskonalących wiedzę z zakresu audytu wewnętrznego. Został opracowany przez zespół naukowców i dydaktyków z Katedry Analiz Strategicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Książka odzwierciedla wieloletnie badania i pracę dydaktyczną jej autorów w dziedzinie audytu wewnętrznego jako koncepcji zarządzania. Badania prowadzone przez pracowników Katedry koncentrują się na metodologii nauk o zarządzaniu, zarządzaniu strategicznym oraz audycie wewnętrznym, z naciskiem na praktyczne zastosowanie oparte na solidnych podstawach teoretycznych i metodologicznych.
