Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Podstawy pisania przekonujących tekstów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Czy potrafisz stworzyć tekst reklamowy podobny do tego? Jeśli Twoja odpowiedź brzmi TAK, nie musisz obawiać się o swoją przyszłość zawodową czy sukces w prowadzeniu własnej firmy, nawet w czasach największych trudności gospodarczych. Twoje umiejętności będą zawsze cenione przez pracodawców i klientów. Zapewni to przyzwoite zarobki, więcej czasu dla Ciebie i Twojej rodziny oraz możliwość pracy z dowolnego miejsca na świecie z dostępem do Internetu.
Dlaczego jestem tego pewien? To proste. Taki styl życia jest moją codziennością. Nie będę opowiadać Ci całej mojej historii, więc przedstawię jedynie kilka istotnych wydarzeń. W 2006 roku zacząłem bardziej interesować się copywritingiem, czyli profesjonalnym tworzeniem tekstów ofertowych i reklamowych, które skutecznie zachęcają klientów do dokonywania zakupów. Wchłaniałem wszelkie dostępne informacje na ten temat i dzieliłem się swoimi spostrzeżeniami na blogu, który założyłem w tamtym czasie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Czy potrafisz stworzyć tekst reklamowy podobny do tego? Jeśli Twoja odpowiedź brzmi TAK, nie musisz obawiać się o swoją przyszłość zawodową czy sukces w prowadzeniu własnej firmy, nawet w czasach największych trudności gospodarczych. Twoje umiejętności będą zawsze cenione przez pracodawców i klientów. Zapewni to przyzwoite zarobki, więcej czasu dla Ciebie i Twojej rodziny oraz możliwość pracy z dowolnego miejsca na świecie z dostępem do Internetu.
Dlaczego jestem tego pewien? To proste. Taki styl życia jest moją codziennością. Nie będę opowiadać Ci całej mojej historii, więc przedstawię jedynie kilka istotnych wydarzeń. W 2006 roku zacząłem bardziej interesować się copywritingiem, czyli profesjonalnym tworzeniem tekstów ofertowych i reklamowych, które skutecznie zachęcają klientów do dokonywania zakupów. Wchłaniałem wszelkie dostępne informacje na ten temat i dzieliłem się swoimi spostrzeżeniami na blogu, który założyłem w tamtym czasie.
