Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Podstawy animacji. Projekty 2D
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta jest dedykowana głównie osobom, które stawiają pierwsze kroki w świecie animacji. Jest idealna dla studentów rozpoczynających naukę grafiki, sztuk wizualnych, jak również dla uczniów szkół plastycznych oraz tych, którzy pragną samodzielnie tworzyć animacje. Publikacja wprowadza czytelników w tajniki aplikacji wykorzystywanych do animacji, oferując projekty z instrukcjami krok po kroku. Przybliża podstawy tworzenia i edytowania animacji komputerowej 2D, skupiając się na takich programach jak Adobe Photoshop, Adobe After Effects oraz Adobe Premiere. Projekty zostały uporządkowane tak, aby rozwijać wiedzę i umiejętności na coraz wyższym poziomie. Czytelnicy zyskają wiedzę na temat tworzenia prostych animacji i zrozumienia terminologii używanej w programach graficznych. Poprzez konkretne przykłady wyjaśniono, jak efektywnie korzystać z narzędzi dostępnych w poszczególnych programach. Książka stanowi praktyczny poradnik, wspomagający rozwiązywanie konkretnych problemów, umożliwiając stworzenie animacji, która może oczarować nawet najbardziej wymagające oko.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta jest dedykowana głównie osobom, które stawiają pierwsze kroki w świecie animacji. Jest idealna dla studentów rozpoczynających naukę grafiki, sztuk wizualnych, jak również dla uczniów szkół plastycznych oraz tych, którzy pragną samodzielnie tworzyć animacje. Publikacja wprowadza czytelników w tajniki aplikacji wykorzystywanych do animacji, oferując projekty z instrukcjami krok po kroku. Przybliża podstawy tworzenia i edytowania animacji komputerowej 2D, skupiając się na takich programach jak Adobe Photoshop, Adobe After Effects oraz Adobe Premiere. Projekty zostały uporządkowane tak, aby rozwijać wiedzę i umiejętności na coraz wyższym poziomie. Czytelnicy zyskają wiedzę na temat tworzenia prostych animacji i zrozumienia terminologii używanej w programach graficznych. Poprzez konkretne przykłady wyjaśniono, jak efektywnie korzystać z narzędzi dostępnych w poszczególnych programach. Książka stanowi praktyczny poradnik, wspomagający rozwiązywanie konkretnych problemów, umożliwiając stworzenie animacji, która może oczarować nawet najbardziej wymagające oko.
