Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Poczucie zadowolenia z życia osób pracujących podczas odbywania kary pozbawienia wolności
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Rozważania i analizy zawarte w tej książce dotyczą potencjału, jaki kryje się w zadowoleniu z życia, choć nie wyczerpują one całkowicie tematu. Autorka sugeruje, że mogą one stanowić inspirację do dalszych badań i prób włączania tych refleksji nie tylko w dyskurs pedagogiki resocjalizacyjnej, ale także przede wszystkim w praktyczne działania w zakresie resocjalizacji więźniów. Podkreśla konieczność podejmowania nowych inicjatyw mających na celu aktywizację zawodową osób skazanych, ze względu na wiele korzyści płynących z ich zatrudniania.
W badaniach kładzie się nacisk na zasoby osób skazanych, uznając wyższość personalistycznego i humanistycznego podejścia do człowieka nad biologicznym i społecznym determinizmem. Takie podejście umożliwia osobom skazanym wykorzystanie swoich zasobów jako bariery ochronnej przed czynnikami ryzyka, a także rozwijanie dojrzałości, odpowiedzialności za siebie i poczucia sprawstwa. Są to kluczowe elementy niezbędne do osiągnięcia wewnętrznej przemiany, która jest głównym celem resocjalizacji.
Recenzję książki napisał ks. dr hab. Kazimierz Pierzchała, prof. KUL, który dostrzegł w niej wartościowy wkład w rozwój pedagogiki resocjalizacyjnej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Rozważania i analizy zawarte w tej książce dotyczą potencjału, jaki kryje się w zadowoleniu z życia, choć nie wyczerpują one całkowicie tematu. Autorka sugeruje, że mogą one stanowić inspirację do dalszych badań i prób włączania tych refleksji nie tylko w dyskurs pedagogiki resocjalizacyjnej, ale także przede wszystkim w praktyczne działania w zakresie resocjalizacji więźniów. Podkreśla konieczność podejmowania nowych inicjatyw mających na celu aktywizację zawodową osób skazanych, ze względu na wiele korzyści płynących z ich zatrudniania.
W badaniach kładzie się nacisk na zasoby osób skazanych, uznając wyższość personalistycznego i humanistycznego podejścia do człowieka nad biologicznym i społecznym determinizmem. Takie podejście umożliwia osobom skazanym wykorzystanie swoich zasobów jako bariery ochronnej przed czynnikami ryzyka, a także rozwijanie dojrzałości, odpowiedzialności za siebie i poczucia sprawstwa. Są to kluczowe elementy niezbędne do osiągnięcia wewnętrznej przemiany, która jest głównym celem resocjalizacji.
Recenzję książki napisał ks. dr hab. Kazimierz Pierzchała, prof. KUL, który dostrzegł w niej wartościowy wkład w rozwój pedagogiki resocjalizacyjnej.
