Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Pejzaż dobrej kobiety
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorka w swojej autobiografii ukazuje obraz dorastania w robotniczej dzielnicy Londynu lat pięćdziesiątych, koncentrując się na kwestiach związanych z klasą społeczną, płcią i dojrzewaniem. Po stracie matki podejmuje próbę refleksji nad swoim dzieciństwem, co prowadzi ją do analizy tych przeżyć w kontekście historii, polityki, psychoanalizy oraz feminizmu. Rozważa, jakie miejsce mogą one zajmować w dominujących dyskursach oraz jak te osobiste doświadczenia z czasów robotniczych różnią się od powszechnie przyjętych narracji, zwykle tworzonych przez mężczyzn.
Autorka zadaje pytania o znaczenie emocji i związków oraz rolę, jaką te czynniki odgrywają w naszej narracji o przeszłości. Zastanawia się nad sposobem, w jaki te przeżycia kształtują naszą tożsamość i wpływają na postrzeganą sprawczość w kreowanej przez nas historii. Zaskakuje ją, jak różnorodne mogą być osobiste historie w porównaniu do tych opowiadanych przez innych, często męskich, twórców, a jej celem jest ukazanie tych różnic.
Podobnie jak Annie Ernaux, Steedman dąży do stworzenia nowego języka opowieści, który nie klasyfikuje jej jednoznacznie w kontekście nowego statusu społecznego, lecz eksploruje przestrzenie pomiędzy różnorodnymi doświadczeniami klasowymi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorka w swojej autobiografii ukazuje obraz dorastania w robotniczej dzielnicy Londynu lat pięćdziesiątych, koncentrując się na kwestiach związanych z klasą społeczną, płcią i dojrzewaniem. Po stracie matki podejmuje próbę refleksji nad swoim dzieciństwem, co prowadzi ją do analizy tych przeżyć w kontekście historii, polityki, psychoanalizy oraz feminizmu. Rozważa, jakie miejsce mogą one zajmować w dominujących dyskursach oraz jak te osobiste doświadczenia z czasów robotniczych różnią się od powszechnie przyjętych narracji, zwykle tworzonych przez mężczyzn.
Autorka zadaje pytania o znaczenie emocji i związków oraz rolę, jaką te czynniki odgrywają w naszej narracji o przeszłości. Zastanawia się nad sposobem, w jaki te przeżycia kształtują naszą tożsamość i wpływają na postrzeganą sprawczość w kreowanej przez nas historii. Zaskakuje ją, jak różnorodne mogą być osobiste historie w porównaniu do tych opowiadanych przez innych, często męskich, twórców, a jej celem jest ukazanie tych różnic.
Podobnie jak Annie Ernaux, Steedman dąży do stworzenia nowego języka opowieści, który nie klasyfikuje jej jednoznacznie w kontekście nowego statusu społecznego, lecz eksploruje przestrzenie pomiędzy różnorodnymi doświadczeniami klasowymi.
