Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Pedeutologia. Studium teoretyczno-pragmatyczne
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia ta skupia się na zawód nauczyciela i czynnikach wpływających na jego kształt. W obecnych czasach temat ten jest niezwykle ważny, ponieważ nauczyciel odgrywa kluczową rolę w efektywności i funkcjonowaniu systemu edukacyjnego. W obliczu przemian społecznych profesja ta jest nieustannie definiowana na nowo, a nauczyciel mierzy się z licznymi wyzwaniami i zadaniami. Książka ta pozwala czytelnikowi zrozumieć rozwój pedeutologii, która jako subdyscyplina pedagogiczna, znacząco się rozwinęła w ostatnich latach. Autorka analizuje polską myśl pedeutologiczną, trendy w badaniach naukowych oraz związki tej dziedziny z innymi gałęziami pedagogiki i naukami. Zwraca szczególną uwagę na specyfikę roli nauczyciela i jego efektywność, przyglądając się m.in. jego wykształceniu, kompetencjom, cechom osobowym, rozwojowi zawodowemu i jego uwarunkowaniom, relacji z innymi uczestnikami procesów edukacyjnych oraz etyce zawodu.
Praca przedstawia różnorodne koncepcje dotyczące pedagogii nauczyciela, ukazując jego unikalność i zdolności pedagogiczne w codziennej pracy dydaktyczno-wychowawczej. Autorka skupia się na teoretycznych rozważaniach związanych z wdrażaniem nowoczesnych i innowacyjnych metod oraz na praktycznych aspektach zawodu nauczyciela. W końcowej części książki autorka bada funkcjonowanie nauczyciela w kontekście społecznych i edukacyjnych zmian, z uwzględnieniem nierówności społecznych, wielokulturowości oraz potrzeby integracji społecznej. Monografia skierowana jest do studentów, nauczycieli z różnym doświadczeniem zawodowym, osób nadzorujących edukację oraz przedstawicieli władz oświatowych, a także ośrodków doskonalenia nauczycieli i wszystkich zainteresowanych zrozumieniem współczesnego nauczyciela oraz ewolucji szkoły.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia ta skupia się na zawód nauczyciela i czynnikach wpływających na jego kształt. W obecnych czasach temat ten jest niezwykle ważny, ponieważ nauczyciel odgrywa kluczową rolę w efektywności i funkcjonowaniu systemu edukacyjnego. W obliczu przemian społecznych profesja ta jest nieustannie definiowana na nowo, a nauczyciel mierzy się z licznymi wyzwaniami i zadaniami. Książka ta pozwala czytelnikowi zrozumieć rozwój pedeutologii, która jako subdyscyplina pedagogiczna, znacząco się rozwinęła w ostatnich latach. Autorka analizuje polską myśl pedeutologiczną, trendy w badaniach naukowych oraz związki tej dziedziny z innymi gałęziami pedagogiki i naukami. Zwraca szczególną uwagę na specyfikę roli nauczyciela i jego efektywność, przyglądając się m.in. jego wykształceniu, kompetencjom, cechom osobowym, rozwojowi zawodowemu i jego uwarunkowaniom, relacji z innymi uczestnikami procesów edukacyjnych oraz etyce zawodu.
Praca przedstawia różnorodne koncepcje dotyczące pedagogii nauczyciela, ukazując jego unikalność i zdolności pedagogiczne w codziennej pracy dydaktyczno-wychowawczej. Autorka skupia się na teoretycznych rozważaniach związanych z wdrażaniem nowoczesnych i innowacyjnych metod oraz na praktycznych aspektach zawodu nauczyciela. W końcowej części książki autorka bada funkcjonowanie nauczyciela w kontekście społecznych i edukacyjnych zmian, z uwzględnieniem nierówności społecznych, wielokulturowości oraz potrzeby integracji społecznej. Monografia skierowana jest do studentów, nauczycieli z różnym doświadczeniem zawodowym, osób nadzorujących edukację oraz przedstawicieli władz oświatowych, a także ośrodków doskonalenia nauczycieli i wszystkich zainteresowanych zrozumieniem współczesnego nauczyciela oraz ewolucji szkoły.
