Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Pedagogika miejsca wspólnego. Miasto i szkoła
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka prezentuje jasne stanowisko etyczne, traktując miasta jako przestrzenie dialogu i interakcji. Jej celem jest nie tylko analiza obecnej sytuacji, ale przede wszystkim przedstawienie wizji lepszego świata. Dzieło to stworzone przez profesor Marię Mendel, łączy perspektywy miejskie i pedagogiczne, co stanowi interesującą kombinację dla zrozumienia zjawisk społecznych i wartości stanowiących ich fundamenty. Autorka zdecydowanie wspiera ideę miejskiej edukacji opartej na równości, współpracy i wymianie myśli. Jednocześnie docenia ona wartość niepewności epistemologicznej oraz fascynację nieprzewidywalną naturą miejsc.
Profesor Mendel, swoim dziełem, przyczynia się do współczesnej dyskusji na temat stanu polskich miast, oferując przemyślane propozycje, które łączą różne dziedziny nauki i rodzaje aktywności społecznej. To interdyscyplinarne podejście jest kluczowe dla badań miejskich, a sama książka ma potencjał, by stać się znaczącym wkładem w tym obszarze w Polsce.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka prezentuje jasne stanowisko etyczne, traktując miasta jako przestrzenie dialogu i interakcji. Jej celem jest nie tylko analiza obecnej sytuacji, ale przede wszystkim przedstawienie wizji lepszego świata. Dzieło to stworzone przez profesor Marię Mendel, łączy perspektywy miejskie i pedagogiczne, co stanowi interesującą kombinację dla zrozumienia zjawisk społecznych i wartości stanowiących ich fundamenty. Autorka zdecydowanie wspiera ideę miejskiej edukacji opartej na równości, współpracy i wymianie myśli. Jednocześnie docenia ona wartość niepewności epistemologicznej oraz fascynację nieprzewidywalną naturą miejsc.
Profesor Mendel, swoim dziełem, przyczynia się do współczesnej dyskusji na temat stanu polskich miast, oferując przemyślane propozycje, które łączą różne dziedziny nauki i rodzaje aktywności społecznej. To interdyscyplinarne podejście jest kluczowe dla badań miejskich, a sama książka ma potencjał, by stać się znaczącym wkładem w tym obszarze w Polsce.
