Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Papuga Aga cz. II - S, Z, C, DZ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Papuga Aga opowiada. Część 2 - s, z, c, dz" to zestaw dziesięciu obrazkowych historyjek, każda składająca się z czterech elementów. Publikacja ta jest nieocenionym narzędziem w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, zarówno podczas terapii logopedycznej, jak i w trakcie zabaw wspierających ich ogólny rozwój.
Książka pozwala na skuteczne ćwiczenie artykulacji, wspierając jednocześnie rozwój słownictwa zarówno biernego, jak i czynnego. Znajdziemy w niej narzędzia do pracy nad zdolnością rozumienia dłuższych tekstów, a także umiejętnościami opisywania i tworzenia opowiadań, co wspomaga rozwój wyobraźni oraz logicznego myślenia, szczególnie w kontekście zależności przyczynowo-skutkowych.
W każdym z opowiadań, które dopełniają prezentowane historyjki, szczególną uwagę poświęcono słowom z ćwiczonymi głoskami: s, z, c, dz, zaznaczając je pogrubioną czcionką, co ułatwia koncentrację na ich poprawnej wymowie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Papuga Aga opowiada. Część 2 - s, z, c, dz" to zestaw dziesięciu obrazkowych historyjek, każda składająca się z czterech elementów. Publikacja ta jest nieocenionym narzędziem w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, zarówno podczas terapii logopedycznej, jak i w trakcie zabaw wspierających ich ogólny rozwój.
Książka pozwala na skuteczne ćwiczenie artykulacji, wspierając jednocześnie rozwój słownictwa zarówno biernego, jak i czynnego. Znajdziemy w niej narzędzia do pracy nad zdolnością rozumienia dłuższych tekstów, a także umiejętnościami opisywania i tworzenia opowiadań, co wspomaga rozwój wyobraźni oraz logicznego myślenia, szczególnie w kontekście zależności przyczynowo-skutkowych.
W każdym z opowiadań, które dopełniają prezentowane historyjki, szczególną uwagę poświęcono słowom z ćwiczonymi głoskami: s, z, c, dz, zaznaczając je pogrubioną czcionką, co ułatwia koncentrację na ich poprawnej wymowie.
