Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Owocna edukacja. Chcę pisać. Edukacja wczesnoszkolna. Klasa 1. Szkoła podstawowa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Chcę pisać. Klasa 1" to książka będąca częścią serii "Owocna edukacja", której celem jest wspieranie dzieci w początkowych etapach nauki pisania. Publikacja oferuje szeroki zakres ćwiczeń grafomotorycznych, takich jak rysowanie po śladzie i po liniach bez odrywania kredki, pogrubianie konturów oraz tworzenie różnorodnych szlaczków. Takie zadania mają na celu rozwijanie umiejętności manualnych oraz poprawę pracy rąk małego ucznia.
Każda litera wprowadzana jest poprzez różnorodne ćwiczenia, które mogą polegać na rysowaniu liter po śladach lub ich samodzielnym pisaniu w specjalnie rozszerzonej liniaturze. Wszystko to odbywa się zgodnie z podanym wzorem, a kolejność wprowadzania liter odpowiada programowi nauczania opracowanemu przez Ministerstwo Edukacji Narodowej. To starannie zaplanowane podejście ma na celu zapewnienie płynnego i efektywnego procesu nauki pisania dla najmłodszych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Chcę pisać. Klasa 1" to książka będąca częścią serii "Owocna edukacja", której celem jest wspieranie dzieci w początkowych etapach nauki pisania. Publikacja oferuje szeroki zakres ćwiczeń grafomotorycznych, takich jak rysowanie po śladzie i po liniach bez odrywania kredki, pogrubianie konturów oraz tworzenie różnorodnych szlaczków. Takie zadania mają na celu rozwijanie umiejętności manualnych oraz poprawę pracy rąk małego ucznia.
Każda litera wprowadzana jest poprzez różnorodne ćwiczenia, które mogą polegać na rysowaniu liter po śladach lub ich samodzielnym pisaniu w specjalnie rozszerzonej liniaturze. Wszystko to odbywa się zgodnie z podanym wzorem, a kolejność wprowadzania liter odpowiada programowi nauczania opracowanemu przez Ministerstwo Edukacji Narodowej. To starannie zaplanowane podejście ma na celu zapewnienie płynnego i efektywnego procesu nauki pisania dla najmłodszych.
