Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ostre cięcie. Jak niszczono polską kolej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Pomimo imponujących reform, ogromnych funduszy z Unii Europejskiej na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz rekordowych prędkości pociągów, polskie koleje w III RP obsługują mniej pasażerów niż w czasach PRL. Nowoczesne składy zaś borykają się z trudnościami, aby osiągnąć czas przejazdu sprzed wojny. Jak to możliwe, że mimo postrzeganej poprawy sytuacja jest wciąż problematyczna?
To złożona kwestia, obejmująca nie tylko propagandę ministrów czy szefów kolejowych spółek, lecz również świadome decyzje rządzących. Niezależnie od opcji politycznej, polskie władze zignorowały światowe tendencje i wiedzę ekspertów, koncentrując się na likwidacji nierentownej infrastruktury. Doprowadziło to do tego, że wiele miast i miejscowości zostało odciętych od reszty kraju.
Czy polska kolej była skazana na upadek? Karol Trammer nie tylko analizuje, kto i jak przyczynił się do jej likwidacji, ale także ujawnia mechanizmy polityczne stojące za tą „piękną katastrofą”. W książce porusza także temat realnych tragedii, jakie miały miejsce, na przykład w Szczekocinach, na stacji Baby czy w Korzybiu, pokazując skalę problemu, z którym kraj musiał się zmierzyć.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Pomimo imponujących reform, ogromnych funduszy z Unii Europejskiej na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz rekordowych prędkości pociągów, polskie koleje w III RP obsługują mniej pasażerów niż w czasach PRL. Nowoczesne składy zaś borykają się z trudnościami, aby osiągnąć czas przejazdu sprzed wojny. Jak to możliwe, że mimo postrzeganej poprawy sytuacja jest wciąż problematyczna?
To złożona kwestia, obejmująca nie tylko propagandę ministrów czy szefów kolejowych spółek, lecz również świadome decyzje rządzących. Niezależnie od opcji politycznej, polskie władze zignorowały światowe tendencje i wiedzę ekspertów, koncentrując się na likwidacji nierentownej infrastruktury. Doprowadziło to do tego, że wiele miast i miejscowości zostało odciętych od reszty kraju.
Czy polska kolej była skazana na upadek? Karol Trammer nie tylko analizuje, kto i jak przyczynił się do jej likwidacji, ale także ujawnia mechanizmy polityczne stojące za tą „piękną katastrofą”. W książce porusza także temat realnych tragedii, jakie miały miejsce, na przykład w Szczekocinach, na stacji Baby czy w Korzybiu, pokazując skalę problemu, z którym kraj musiał się zmierzyć.
