Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Orientalizm
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Młody pasterz z Anatolii przeżywa dramatyczną historię miłosną, gdy zostaje odrzucony przez rodzinę ukochanej. Przyczyny tej niechęci mogą być różnorodne: od konserwatywnych poglądów ojca, przez różnice światopoglądowe, aż po rasowe uprzedzenia. Po jego śmierci rola strażniczki zostaje przejęta przez matkę dziewczyny, co nadal uniemożliwia spotkania zakochanym. Pewnego dnia chłopak odnajduje ogłoszenie stambulskiego biura pośrednictwa pracy, które staje się dla nich nadzieją na nowe życie. Przekonuje ukochaną do trudnej i długiej podróży do Stambułu.
Podróż ta jest wspierana przez turystów, którzy błąkają się po okolicy, pochłonięci robieniem zdjęć. Chociaż są przyjaźni i chętni do pomocy, ich zainteresowanie jest powierzchowne – dla nich to tylko kolejna egzotyczna przygoda, o której opowiedzą po powrocie do swoich zachodnich domów, nie zastanawiając się nad losem dwójki młodych Turców.
Powieść graficzna "Orientalizm" autorstwa Presla skupia się na turystycznym podejściu pełnym stereotypów dotyczących Wschodu, a także na niebezpieczeństwach związanych z przedstawieniem takiej historii. Presl przemyślał, jak nie uprościć postaci do poziomu atrap, a także jak opisać Turcję, by nie przywłaszczyć sobie jej narracji. Stara się uchwycić esencję doświadczenia, czyniąc je zrozumiałym dla międzynarodowych czytelników. W tym celu wprowadza kolory – czerwony i niebieski – jako dodatkowy środek wyrazu, tworząc kod do odczytania. Dzięki temu zabiegowi artystycznemu opowieść zyskuje nową głębię, przypominając efekt 3D.
Na samym początku historii, turyści próbują uchwycić na zdjęciu pasterza z owcami. Jednak gest chłopaka, który odwraca głowę, jest wymowny. Presl sugeruje, że aby zrozumieć ludzi, o których opowiada, trzeba porzucić powierzchowność fotograficznej percepcji i spojrzeć głębiej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Młody pasterz z Anatolii przeżywa dramatyczną historię miłosną, gdy zostaje odrzucony przez rodzinę ukochanej. Przyczyny tej niechęci mogą być różnorodne: od konserwatywnych poglądów ojca, przez różnice światopoglądowe, aż po rasowe uprzedzenia. Po jego śmierci rola strażniczki zostaje przejęta przez matkę dziewczyny, co nadal uniemożliwia spotkania zakochanym. Pewnego dnia chłopak odnajduje ogłoszenie stambulskiego biura pośrednictwa pracy, które staje się dla nich nadzieją na nowe życie. Przekonuje ukochaną do trudnej i długiej podróży do Stambułu.
Podróż ta jest wspierana przez turystów, którzy błąkają się po okolicy, pochłonięci robieniem zdjęć. Chociaż są przyjaźni i chętni do pomocy, ich zainteresowanie jest powierzchowne – dla nich to tylko kolejna egzotyczna przygoda, o której opowiedzą po powrocie do swoich zachodnich domów, nie zastanawiając się nad losem dwójki młodych Turców.
Powieść graficzna "Orientalizm" autorstwa Presla skupia się na turystycznym podejściu pełnym stereotypów dotyczących Wschodu, a także na niebezpieczeństwach związanych z przedstawieniem takiej historii. Presl przemyślał, jak nie uprościć postaci do poziomu atrap, a także jak opisać Turcję, by nie przywłaszczyć sobie jej narracji. Stara się uchwycić esencję doświadczenia, czyniąc je zrozumiałym dla międzynarodowych czytelników. W tym celu wprowadza kolory – czerwony i niebieski – jako dodatkowy środek wyrazu, tworząc kod do odczytania. Dzięki temu zabiegowi artystycznemu opowieść zyskuje nową głębię, przypominając efekt 3D.
Na samym początku historii, turyści próbują uchwycić na zdjęciu pasterza z owcami. Jednak gest chłopaka, który odwraca głowę, jest wymowny. Presl sugeruje, że aby zrozumieć ludzi, o których opowiada, trzeba porzucić powierzchowność fotograficznej percepcji i spojrzeć głębiej.
