Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Opowieści w marketingu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Tworzenie trwałych relacji poprzez oferowanie wartości jest obecnie kluczowym elementem strategii każdej marki, która pragnie zdobyć lojalność konsumentów. Jak zatem sprawić, by klienci nie tylko wybierali naszą markę, ale również z entuzjazmem dzielili się nią z innymi? Kluczem do sukcesu jest budowanie historii i opowieści, które przyciągną uwagę odbiorców. Jakie narzędzia i techniki pozwolą osiągnąć ten cel, by klienci stawali się prawdziwymi ambasadorami marki?
Książka „Opowieści w marketingu” oferuje bogactwo inspiracji, praktycznych rozwiązań oraz przykłady skutecznego wykorzystywania narzędzi marketingu narracyjnego. Autor analizuje różnorodne aspekty kreowania spójnego świata marki poprzez wykorzystanie przekazu w różnych mediach. Treści muszą być transmedialne, co oznacza, że należy korzystać z mediów w sposób właściwy dla każdego z nich, tworząc kompozycję, która angażuje emocje i zachęca do działania.
Publikacja jest podzielona na cztery kluczowe części, które są fundamentem działań marketingu narracyjnego: content marketing, storytelling, media relations oraz marketing wirusowy. Książka dostarcza praktycznych wskazówek, które zostały zilustrowane konkretnymi przykładami i case studies zarówno z Polski, jak i z innych krajów.
Po lekturze „Opowieści w marketingu” dowiesz się, jak skutecznie wykorzystać real-time marketing, poznasz zasady efektywnego storytellingu, dowiesz się, na ile skuteczna jest reklama natywna i jaki wpływ ma content marketing na media. Dodatkowo, książka wyjaśnia, dlaczego marketing wirusowy jest potężnym narzędziem, które może nie tylko przynieść znaczny sukces, lecz także postawić markę przed poważnymi wyzwaniami.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Tworzenie trwałych relacji poprzez oferowanie wartości jest obecnie kluczowym elementem strategii każdej marki, która pragnie zdobyć lojalność konsumentów. Jak zatem sprawić, by klienci nie tylko wybierali naszą markę, ale również z entuzjazmem dzielili się nią z innymi? Kluczem do sukcesu jest budowanie historii i opowieści, które przyciągną uwagę odbiorców. Jakie narzędzia i techniki pozwolą osiągnąć ten cel, by klienci stawali się prawdziwymi ambasadorami marki?
Książka „Opowieści w marketingu” oferuje bogactwo inspiracji, praktycznych rozwiązań oraz przykłady skutecznego wykorzystywania narzędzi marketingu narracyjnego. Autor analizuje różnorodne aspekty kreowania spójnego świata marki poprzez wykorzystanie przekazu w różnych mediach. Treści muszą być transmedialne, co oznacza, że należy korzystać z mediów w sposób właściwy dla każdego z nich, tworząc kompozycję, która angażuje emocje i zachęca do działania.
Publikacja jest podzielona na cztery kluczowe części, które są fundamentem działań marketingu narracyjnego: content marketing, storytelling, media relations oraz marketing wirusowy. Książka dostarcza praktycznych wskazówek, które zostały zilustrowane konkretnymi przykładami i case studies zarówno z Polski, jak i z innych krajów.
Po lekturze „Opowieści w marketingu” dowiesz się, jak skutecznie wykorzystać real-time marketing, poznasz zasady efektywnego storytellingu, dowiesz się, na ile skuteczna jest reklama natywna i jaki wpływ ma content marketing na media. Dodatkowo, książka wyjaśnia, dlaczego marketing wirusowy jest potężnym narzędziem, które może nie tylko przynieść znaczny sukces, lecz także postawić markę przed poważnymi wyzwaniami.
